CiCiPoon
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
 ®今次非常多謝lazyqooza讓我可以體驗去斑斑的效果。斯斯一直以來斑斑都是沉積於底層,還未浮上面呢︿︿為了令效果更明顯,讓媽媽來做model 吧!先介紹一下,Eldoquin Forte  4%醫學去斑乳霜,其實... (查看全文)
EmonShea
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
  ®&Eldoquin Forte 醫學去斑乳霜  Thanks Lady Qooza for giving me a Eldoquin Forte which is a product usually prescribed by doctors and designed to treat skin discoloration such as freckles or ... (查看全文)
DorathyLo
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
  美白淡斑係幾多女士既夢想...®做laser?! 我自問好驚俾人sell, 仲要唔平 可能你做15分鐘, 俾人sell 45分鐘 >.<    有呢支 - Eldoquin Forte  醫學去斑乳霜 實在太好~    Eldoquin Forte 4%美白去斑乳霜是由美... (查看全文)
siuwing_1029
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
今次好開心中左我人生第一次的試用, ®真係要好多謝 LADYQOOZA 比呢個機會我! 而且呢次既試用好o岩我用添呀,點解咁講?®因為我小學果陣已經有唔少雀斑同汗爾蒙斑 (遺傳的), 不過一直我都冇理d斑,直至我遇到佢...... (查看全文)
tataCheung
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
      一日搽兩次, 不用覆診  分類: 未分類    —   集護理, 預防 和 保護在一身的 Eldoquin Forte 4% Cream 美白去斑乳霜, 有全方位美白淡斑功... (查看全文)
crazy_sze910
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
上星期去了一間美容中心做SKIN TEST 它說我皮膚非常白淨  斑是有 但不多 其實我覺得蠻明顯的 而且我很怕斑斑的色素會一直加深 所以可以試 Eldoquin Forte 4% Cream 美白去斑乳霜我很開心 這個美白去斑乳霜主... (查看全文)
gigimpc
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
  人生第一篇試用文... 去斑斑有法* :)    有幸參加了QOOZA的抽獎.. 中了這個... 亮膚雪 美白去斑乳霜4% 內裡是密封的.. 保證未被使用及防止污染 =] 設計很可愛.. 要倒轉個蓋先開到.. =] 塗在手上... 沒甚麼... (查看全文)
ar_sze0904
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
"今次試用就係" Eldoquin Forte 4%美白去斑乳霜嘅 ~→→→ 係由美國直接生產同埋進口→撃美白去斑產品, 美白乳霜左蘊含醫學界公認最有效、在美國被廣泛使用超過30年Hydroquinone強效美白淡斑成份.→→ 嘅醫學實證喞""能有效抑制... (查看全文)
elaine20326
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
對苯二酚(hydroquinone) 4% 皮膚科醫師常使用的退斑藥膏。其作用可以抑制黑色素細胞活性,也可將麥拉寧黑色素(Melanin)還原成無色的 DOPA,醫學上用來退斑漂白。 ------------------------ 有睇開我blog應知道我... (查看全文)
weisai_anna
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
我很不幸,天生有斑仔,因為是遺傳斑,爸媽都有,所以我亦知道較難減退,但為了不要再令到它長大,我所有護膚品除了保濕,最多最重要的便是美白!但要完全減退呢!真的很難,所以只要有淡到些已很不錯了!       (盒... (查看全文)
connie_lo
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
 其實亮白乳霜就用得多, 但係成支藥膏咁就第一次用,  幸運地我又中左亮膚雪既美白去斑乳霜, 為左令到各位sis可以用眼去體驗到亮膚雪既功效, 今次我就針對自己d 雀斑黎搽, 經過兩個星期, 效果會係點呢??""大家要繼續向... (查看全文)
jojowu
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
我們一年四季都會用美白護膚產品, 來美白肌膚, 淡化黑色素. 夏天更要加強防曬保護. 黑色素一旦聚積, 美白工程便更加艱辛.  若真的遇上頑固色斑, 以至痘痘痊癒後留下的黑印, 一般美白產品的效果似乎未必百份百!  今次... (查看全文)
babynavy
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
http://yaplog.jp/babynavy/archive/222 斑點和印, 從來都是女人的大敵 尤其在白皙的皮膚上, 這些瑕疵就會變得更明顯 雖然 BabyMaybe 沒有斑點, 但就有 有深有淺的印 因為皮膚很白, 所以一直都很在意 最近就在使用... (查看全文)
Wintyb
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
 早前透過 Qooza 試用 黄Eldoquin Forte 4% 美白淡斑乳霜,   說明書介紹此美白淡斑乳霜蘊含醫學界公認最有效及在美國被廣泛使用超過30年的Hydroquinone, 能強效淡斑, 包括  褐斑、黑斑、雀斑、妊娠斑、年齡斑等。幸運... (查看全文)
greypurple
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
 ”c根媽媽周不時都會凝視我塊面,目的係想幫我吱黑頭-.-”同時佢見到我D雀斑,就會話  都叫左你唔好曬太陽架啦   但係we can't live without the sun,除非世界末日,如果唔係都好難唔俾個太陽曬親ga wor! ‘’ 好彩今次中左... (查看全文)
littlecatt
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
http://hk.myblog.yahoo.com/iam-kawai/article?mid=3026 "" 記得之前有提及過,自少開始已經是很惹蚊,所以千年 蚊難 都有唔少 最近試用了很火熱的Eldoquin Forte 4% Cream 美白淡斑乳霜,它主要成份是具醫學實證可美... (查看全文)
vanicebean
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
夏天一到, 面上既斑斑就會成日走左出黎SAY HI   ®之前用左好多去斑既, 美白既, 效果都係一般般   酶酶上一篇講到Van同芝豬仔走左去玩DIY Miss就講到Hydroquinone對苯二玢     今次試用既有藥用效果既去斑霜 Eldoquin F... (查看全文)
TammyHon
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
無料試用 - Lady Qooza ®  Eldoquin Forte 撃 4% Cream 美白淡斑乳霜      ® 產品介紹: ® 護理 : 幫助 退已形成的黑色素及色斑 預防 : 可預防黑色素的過度形成 保護 : 抑制黑色素再次加深或過度增生 主要成份 : Hyd... (查看全文)