connie_lo 發表於 2011-06-13
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
用後感

其實亮白乳霜就用得多, 但係成支藥膏咁就第一次用,
幸運地我又中左亮膚雪既美白去斑乳霜, 為左令到各位sis可以用眼去體驗到亮膚雪既功效, 今次我就針對自己d 雀斑黎搽, 經過兩個星期, 效果會係點呢??

大家要繼續向下眼黎喇...^^
 

先黎介紹下亮膚雪既成份同功能先啦!!

 

大家見到呢幅圖係咪覺得好PRO呢?? 佢主要介紹一隻叫 Hydroquinone既成份, 佢除左同monobenzone有關之外, 亦係主要既美白成份, 要佢既empirical formula係 C6H6O2, 可溶係水同酒精, 講左咁多, 唔明唔緊要, 兩個字解釋哂 " 美白 "

各位SIS都可以見到頭先講解既HYDROQUINECE, 4%, 我第一眼見到都覺得, 4%咁少??
8%又會點呢?? 不過人地研究出黎一定有佢理由, 4%一定係最好既比例, 唔好問, 只要信.!!!

佢可以早晚搽咖, 不過我就淨係臨訓搽, 因為日頭搽太多野喇...^^

15年先到期, 大大支, 有排用

完全密封設計, 令人更加覺得佢似藥膏, 日日搽好快好...^^"

吱出黎係珍珠白色既CREAM,至於質地....

質地都係好似藥膏, 唔似護膚品咁水令令, 香噴噴....平實不造作...^^

搽開左, 捽兩捽好快吸收...^0^V

(第一日用, 左面斑斑 + 頑固暗瘡)

(用左兩個WEEK, 斑斑淡左)

(第一日用, 右面斑斑 )

(用左兩個WEEK, 斑斑都係淡左)

都幾好用, 可以ENCORE~~
各大藥房有售(都話好以藥膏...^^")

分享完畢, 多謝支持.!!!