FEB
2017
13
 啲喼啲好多人都想入行做化妝師,啲因為貪佢時間夠彈性,人工又夠高,啲不過新手入行既化妝師都有好多事項要注意架, 唔係就好容易撞板啦∼ 有興趣入行或了解既朋友就記住要睇落去啦! 1)衣著:穿黑衫,要化妝 化妝師要... (閱讀全文)
JAN
2017
05
 ’&’就算每天化妝,不少人都會忽略一些細節,’以致妝容不夠完美,所以這次帶出10個化妝Do癦癦s    Don  t,’一齊睇下自己平時有無做錯啦∼  Do  s 1.應該選與頸部膚色一致的粉底 很多時女生都以為自己面部皮膚偏白, 應... (閱讀全文)
DEC
2016
30
 啲喺⋯今年流行好多唔同既元素,⋯最為人記得就係年度pantone色-玫瑰石英粉紅與寧靜粉藍,⋯呢兩隻夢幻顏色真係興足一年!!⋯除左顏色,仲有好多提及過既流行元素都一一出現,⋯但係都有⋯⋯興唔起既野,就等我地⋯喺年尾回顧... (閱讀全文)
DEC
2016
03
香港既氣溫係呢個星期終於跌到得番十幾度喇,啲唔知貪靚既你為衣櫥準備好心儀既秋冬裝未呢?!啲緊貼潮流既小編就一早己經做定功課,仲血拼埋添喇!啲如果你仲未知今年興  咩,點襯先岩, 就等大愛既小編話你知今季必入... (閱讀全文)
NOV
2016
28
 啲啲啲大家都知道基本護膚步驟除左清潔仲有保濕,啲不過當年紀愈黎愈大,大家有無覺得搽開既護膚品都唔夠,啲總係差啲 野咁呢?咁可能代表你已經步入緊成熟型皮膚啦! 其實都唔係睇幾歲而決定自己是否熟齡肌, 都係睇膚質... (閱讀全文)
NOV
2016
25
 啲⋯喺唔知大家有無留意今個秋冬既飾物trend呢?喺我自己就覺得女仔出街點都要有  小飾物做下點綴, 加上近排追睇《平凡不簡單校閱女孩河野悅子》, 石原聰美每集5-6個打扮都非常吸引! 當然啦,唔係人人carry到佢咁誇張... (閱讀全文)
NOV
2016
21
 啲有留意我地Blog既朋友仔應該都知道上星期同學仔Vicky同大家分享左佢既追夢故事。上次Vicky都有提到宜家化妝師競爭大,所以都希望學多啲啲唔同既化妝技巧,等自己可以做個全面既化妝師。宜家就黎聽聽佢既分享下啦! 揦... (閱讀全文)
NOV
2016
19
 啲啲啲 唔知你有冇發覺最近大大小小既化妝品牌都已經推出左秋冬新系列或者聖誕系列,⋯小編們作為女生,番工對住呢⋯啲化妝品,放假行街仍然係對住呢⋯⋯化妝品,啫人生點都會遇上一試難忘,唔買唔得既化妝品, 所以今日各位... (閱讀全文)
NOV
2016
14
  啲啲又到左同學仔分享既時間喇! 今次要同大家分享心路歷程既同學仔係即將完成專業化妝全修課程既Vicky。其實小編早前都有簡單訪問過Vicky,不過Vicky知道宜家仲有好多心郁郁想學化妝既朋友仔因種種原因而卻步,所以今... (閱讀全文)
NOV
2016
11
 ⋯⋯ 近期流行霧色啞緻唇膏, 但一般市面上的唇膏要實色、出色,質地會較乾; 選潤澤的結果又不夠出色 ⋯   今季最新推出的唇膏便解決了以上問題。 這次BLOG內容實測多個品牌新唇膏, 內容超詳盡, 除了教大家各種唇妝... (閱讀全文)