ar_ching05
 踏入夏天,愛美既女士都會為著小背心而減肥。而我呢d貪靚鬼當然都會減肥啦,點可以接受byebye肉同大肚腩出現係我身上!   担     不過自從工作後,運動量大大減少,只靠運動減肥,實在減得太慢同太少啦。為左增快減... (查看全文)
viannie
 減肥﹣絕對是女人的終身事業,但在香港這個繁忙的小都市,又有多少人有長久的恆心及充足的時間去做運動?或許你會選擇貪方便吃減肥藥,其中的成份你又理解多少?副作用或對健康的影響可能比成效還要大。   ... (查看全文)
stitchbeauty
  早前跟好友們討論開減肥藥,據Marketing好友報料, 法國Amincir羣 愛美智原來是萬寧的熱賣產品!! 消費者是因為被包裝上的索女代言人吸引到而購買?!éAmincir  愛美智究竟有什麼過人之處, 於云云眾多的減肥產品中鶴立雞... (查看全文)
summerpig
身型要夠 FIT, 一般離不開都係節食同做運動, 對於忙碌嘅嚟香港人""講, 做運動係要嘅"吱"嘅時間嘅嘅, 唔係咁易. 嘅嘅食é嘅則係減壓良方, 要捨棄亦難.要懶住修身, 都唔一定要大灑金錢做療程, 只要令KEEP住新陳代謝率, 將吸收嘅嚟... (查看全文)
Lilianyny
  法國No. 1熱賣瘦身產品Amincir(愛美智), 今年5月正式登陸香港了~ Amincir意思即是「纖瘦」,採用天然成分及獨家科研技術,掌握脂肪自燃的奧妙,讓你實踐法國女人修身智慧。能自然而高效提升新陳代謝,加快脂肪燃燒... (查看全文)
CherryPolaw
 吓咗吓呢排都話法國女人式減肥法大熱gala,睇吓 ,又一個法國女人式減肥法了!其實大家知唔知點解要學法國女人的身形?因為外觀及研究上,法國女人的身形是無敵的,身上有一忽肥肉,係勁fit的!所以而家標誌  ,法國女人... (查看全文)
popcorn55
  某程度上我是一個意志很簿弱的人﹐口中嚷著減肥﹐往往愈減愈肥。不經不覺﹐上年減肥計劃是減十磅﹐由11olbs --> 100lbs﹐失敗﹔今年﹐我已創下我的新高﹐目標是 120lbs --> 110lbs。這一年我究竟做了什麼﹐肥... (查看全文)
annielittlecake
  着 瘦身. 減肥.  纖體. 女人終生事業! 但女性隨  年紀漸長, 新陳代謝減慢, 加上飲食唔均衡又    懶運動, 結果只有一個 ---- 賤肉橫生! 慘不忍睹~ >.<       搽減肥膏  + 食代餐 + 食減肥藥 =   快速減肥法, 快... (查看全文)
kellychingwy
不論一年365天∼∼個個女生都要瘦身∼!! 特別在夏天∼∼再唔可以用衣服來遮掩住肥胖的事實了∼!!   é但我有些位置已經肥了很久∼ 平日又忙著工作,很少時間會做運動∼∼ 加上我又很喜歡吃∼∼ 唔肥才出奇∼∼... (查看全文)
ManWaFung
 新陳代謝降低,就算沒有食多了都會變胖 所以瘦身的前提就要加快新陳代謝é       Amincir 修身膠囊由法國藥廠 Nutrisant   Laboratories 研發及製造 採用優質全天然成分,再配合獨家的科研技術,製成植物性「清脂複合... (查看全文)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »