CherryPolaw 發表於 2013-07-23
用後感

 

呢排都話法國女人式減肥法大熱gala,睇吓,又一個法國女人式減肥法了!其實大家知唔知點解要學法國女人的身形?因為外觀及研究上,法國女人的身形是無敵的,身上有一忽肥肉,係勁fit的!所以而家標誌咗,法國女人真係好標清!睇睇前法 國總統 夫人就知了!佢真係好索!

所以我都好想有法國女人的身形,今次好興幸可以試吓Amincir修身膠囊,睇
吓今次食完,有冇包裝盒上呢個法國女人咁先!

Amincir  60粒修身膠囊 (1個月份量) 原價$425, 現新登場體驗價$298



簡介:

 

法國製造,全天然成份,並不含中西藥,成份包括:瓜拉那萃取(瓜拉那、麥芽糊精)、膠囊(魚膠、著色劑)、蒲公英萃取(蒲公英、麥芽糊精)、櫻桃(櫻桃、麥芽糊精)、綠茶(兒茶素)、瑪黛茶、可可(可可豆)、抗凝劑、脂肪酸鎂鹽和二氧化矽。

其中有清脂複合物5.0,包括:瓜拉那、綠茶、瑪黛茶、可可、蒲公英和櫻桃,能提升代謝作用,身體自行耗消脂肪,可塑造法式美盈體態。


 
 

一盒有60粒,30日份量



服用方法:每朝早餐前2

 
 

我整咗個膠囊嚟試吓咩味,有一陣茶味,冇咩苦味!

我食減肥藥的第二日,通常睇吓有冇不適的感覺先,因為有好多減肥藥,平時食完,只會痾餐死,但呢隻食完冇肚瀉及不適的感覺,跟平時排便便一樣!
 

 

未服用Amincir修身膠囊前,比個肚腩仔的尺寸大家睇吓先!27.5”其實話大,又唔係話好大gahehe…最好可以細d喇!




keep住毎朝食完兩粒Amincir修身膠囊先食早餐,跟住在每晚的晚餐後,急行約30分鐘,食咗約3星期多左右,再度個肚腩仔,竟然發現細咗寸幾,好厲害呢!自然減肥法,完全沒有副作用及不良反應下,自然可以瘦到身,真係好健康同神奇呢!




3星期多左右已可以去到咁!所以我相信,不出一段時間,我一定可以有盒上法國女人的纖瘦美呢!