ar_ching05 發表於 2013-07-23
用後感

踏入夏天,愛美既女士都會為著小背心而減肥。而我呢d貪靚鬼當然都會減肥啦,點可以接受byebye肉同大肚腩出現係我身上!
 

 

不過自從工作後,運動量大大減少,只靠運動減肥,實在減得太慢同太少啦。為左增快減肥修身既速度,我試過食好多唔同既修身產品,不過有d食完會令個心跳得好快,有d食完成日都好想嘔,有d又搞到你食唔落野,搞到我唔敢亂咁再食。不過Amincir愛智美利用天然材料生產,所以俾到我信心再去試用修身產品。

Amincir 愛美智 $425/60粒修身膠囊



簡介
Amincir
愛智美由法國藥廠Nutrisante Laboratories研發及製造。Nutrisante Laboratories為法國最有信譽保健產品生產商之一,宗旨是提升及增添用家的自然美。30年來一直運用高品質及有機種植之原材料,並憑藉其領先的專業技術及專業人材,嚴密監控製造過程,符合GMP及各項歐盟測試標準,產品達到國際級的信譽保證,在歐洲享有高知名度。

Amincir 愛美智天然瘦身產品推出法國巿場後,迅速榮登NO.1熱賣,多年來產品銷售遍法國以及歐洲多個國家,廣受當地女士歡迎,為她們重拾自信。

 

唔怪得之見親法國女人都咁瘦啦!

 

今年,法國Amincir 愛美智正式登陸香港,其講求平衡健康的瘦身產品,讓用家可以擁有法國女士獨有一套的健與美的修身智慧,令用家可以輕鬆享受法式健康修身生活,塑造法國女人的均勻體態。

Amincir 愛美智採用優質全天然成分,再配合獨家的科研技術,製成植物性「清脂複合物5.0」,能提升脂肪代謝,加快人體自然地消耗脂肪。




愛美智獨得既「清脂複合物5.0成份包括︰
瓜拉那︰有效脂肪燒燒,提升身體新陳代謝
瑪黛茶︰促進身體去水及排毒,調整身體機能平衡
綠茶︰抑制脂肪分解酵素作用,阻止脂肪吸收,減少熱量攝取,有效控制體重
可可︰担飽腹感,促進腸道蠕動,幫助胃腸消化的功能,維持健康體重
蒲公英和櫻桃︰推動自我淨化機制,促進排毒

功效︰


睇圖都知,「清脂複合物5.0能提升代謝作用,等身體可自行耗消脂脂,仲可以同時纖臂、減腰修腿,好吸引呀!!!

食用方法︰
每日1次,每日早餐前2粒。

使用前︰

 


使用後︰

 


食左十幾日,總共減左3磅,個肥肚腩減左2cm,呢個成績我好滿意。希望食完Amincir愛美智後,半個月後去關島著泳衣時唔會仲有個大肚腩啦。

 

官方網頁︰http://www.amincir.hk/index.html

 

萬寧獨家發售,依家仲有體驗價,只係$298,咁正真係要快D去試!