vchung77 發表於 2011-12-08
用後感

 這是今次試的面膜
一看到這個有bb做封面的面膜牌子, 感覺很fresh呢
!!!!!!!






今次試的面膜有二隻, 分別係 :



Barrier Repair 
三重補濕滑肌面膜(水潤)
這款適合日常保濕之用
內含高滲透性補濕美容液





Barrier Repair 三重補濕滑肌面膜(極潤)
這隻適合作急救面膜用, 上妝前或皮膚質素欠佳是作急救用最好!!!!
內含高滲透性補骨膠源濕美容液





 
一盒內有五片, 每片都有20多克的精華, 尤其冬天使用, 保濕效果一流呢!!!!!

每盒五片裝, 售價 : HK$89.90







它來至日本, 質素有保証呢!!!!!!






不含任何香料、色素、防腐劑等等, 並通過皮膚過敏測試, 保証不會對肌膚做成負擔及過敏!!!!!!!
 


一撕開張面膜已經充滿了精華, 連個袋都有好多精華係度呢!!!!!!





 
用後水份由29.5%升到48.5%, 油份由15.3%升到24.2%
油水得到平衡, 保濕能力很強呢!!!!!!!! 


面膜的質地及剪裁很貼服, 輕輕拉扯都無損壞呢!!!!!!

最緊要它沒有任何香料、防腐劑及任何色素, 面部不會容易起敏感呢!!!!!!
 
用完感覺很保濕呢, 皮膚也明顯變得白淨細緻, 充滿了光澤感, 面珠變得好滑呢 ,連眼部也能一起照顧埋, 很貼心呢!!!!
都第二天肌膚仍然充滿水份的感覺, 水嫩剔透, 連上妝也變得貼服呢...連上美容院的錢都可慳埋lu..唔知再用上幾星期, 我的肌膚會變BB般細繳幼滑呢!!!!!!