GieWong 發表於 2011-11-14
產品評分
外觀: 功效: 持久度:
抵買度:
用後感

   

變身卓小咪的髮型謝謝VS SASSOON 粉紅「變」髮器

 

Crowd一直都有用直髮器、捲髮器同埋41VS SASSOON產品。直髮器係網上買既平平產品,起初夾仲好直好順。不過,過左1段時間之後,頭髮愈用愈,之後仲壞埋(個線同個夾分開)

 

捲髮器就係屈記用6x元換。起初用仲ok,不過,過左1段時間之後,佢個接線口同個夾「開口笑」。我諗再用落去個人真係電死。

 

41VS SASSOON產品就好耐之前買。不過就好重身,同埋個lock位比較易壞,所以,用左陣就冇用了。

 

今日既VS SASSOON 粉紅「變」髮器(佢個名唔係咁的,不過,Crowd就為佢改左依個名,貼切D)。皆因佢既作用不只可捲髮,仲可以整直整曲,仲有粟米效果,中意點玩都得。

 

其實,早係2年之前,沙宣101造型器 (VS2800PH)已經出過,不過,個陣既,分別有

 

36毫米陶瓷直髮板

36毫米陶瓷波浪造型板

13毫米陶瓷塗層捲髮棒

16毫米陶瓷塗層捲髮棒

19毫米陶瓷塗層捲髮棒

19毫米刷梳套管

 

2年後既今日,就推出左沙宣101造型器 (VS2810PH),除左原有既

 

36MM陶瓷直髮板
36MM
陶瓷波浪造型板

19MM刷梳套管

 

其他既都增長左,同埋多左好多配套。


25MM
陶瓷塗層捲髮棒
19MM
陶瓷塗層捲髮棒
19MM
螺旋套管

獨特手柄設計

髮廊髮夾

 

仲有1個大既灰色拉鏈收納包,原理好似化妝包,感覺好似幫頭髮化妝。

 

仲附有教學

 

 

 

Crowd本身既髮型係中間分界既直髮,變化就唔太多。有時,整得多都有d悶。今次crowd就嘗試用36MM陶瓷直髮板、36MM陶瓷波浪造型板、25MM陶瓷塗層捲髮棒、19MM陶瓷塗層捲髮棒同埋髮廊髮夾整1個有design既髮型。

 

Crowd就參考左台灣甜美教主卓文萱依個髮型,希望做到1個又岩反工,又岩出街既髮型。

 

首先用36MM陶瓷直髮板將頭頭至中層既頭髮夾直

 

將中間分界既部分夾埋,營造同方向的效果,用髮廊髮夾hold

 

再在後面用36MM陶瓷波浪造型板夾,令頂層頭髮較高彈性

 

之後把原先夾直的放回,形成小拱既頭髮。不但可以令面部看黎較修長,仲可以令個人睇落去高少少。

 

再用25MM陶瓷塗層捲髮棒將中至下段略捲,營造大波浪的效果

 

最後以19MM陶瓷塗層捲髮棒將髮尾位置加以捲曲,令髮型更立體。

 

 

完成了~~

 

 

最後感謝lady qooza同沙宣舉辦

 

變、變、變    化身迷人Pink Angel試用活動

 

希望大家中意,投crowd1票

 

Oh yeah