rosemary101 發表於 2011-11-09
產品評分
外觀: 功效: 持久度:
抵買度:
用後感

沙宣「變、變、變 化身迷人Pink Angel」產品試用

 

沙宣101造型器 (VS2810PH)

       

配備10個專業配件,為您提供多種秀髮造型選擇

 

    * 獨特手柄設計,讓您靈活轉換配件,操控自如

    * 陶瓷面板可塑造順滑、富光澤的髮型

    * 快速加熱,能提供最高200°C的溫度,輕易造出專業髮廊效果。

    * 配備多款配件

    * 隔熱收存包

 

<產品特點>

1、粉色設計,代表女性的甜美、溫柔和純真,憂雅和高貴的風度。清晰定位消費群——年齡在20-35歲之間的學生與都市白領。

2、獨特手柄設計,靈活轉換配件,操控自如。一鍵轉換直發板/曲發板,安全快捷。

3、高溫陶瓷科技,陶瓷塗層受熱釋放負離子中和靜電,平復秀髮表面張開的毛鱗片,修復髮絲;熱力均勻分佈在整個受熱表面,避免形成過熱點損傷秀髮,效果出眾,更能持久完美效果。

460秒快熱設置,快捷方便。即使在忙碌的早晨也可以快速搞定髮型。

5、一機多用,更換配件就能塑造出不同的髮型,滿足不同場合的需要。


工作坊實況


工作坊- 完成頭



工作坊用的工具, 很簡單就可以SET 個頭

 

一直以來, 我都好想搞下個頭, 買過一D捲髮/直髮, 都無心機用, 因為唔識用同埋曬時間, 直到我遇到VS!

 上左 沙宣「變、變、變 化身迷人Pink Angel」產品試用工作坊 之後, 我學左好多技巧 同埋點set 頭。捲髮器夾頭髮的位置放錯方向,

捲髮效果做好大分別。手要放鬆,唔係個效果又唔靚。

 最易用同埋大家都識的就係,拿起一小撮頭髮後於髮尾位置夾穩,再向上捲,就能輕易捲出線條優美的曲髮

 set 有齊直髮及捲髮,好似magic , 好易就可以轉夾, 真係好方便架.( 我可以掉左屋企個2 隻啦~呵呵)

 佢個 design 好細心, 電線位係轉得, 唔可打結, 用起時更方便。

 比個 tips 大家, 直髮器不只夾直髮,仲可以做曲髮架。


夾頭中, 好快set 好頭~


半完成....哈哈, 好搞笑~