kath_v_v 發表於 2011-11-09
產品評分
外觀: 功效: 持久度:
抵買度:
用後感

http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=18876&do=blog&id=125131

 

相信大家如果有留意KATHBLOG, 都會發現KATH其實平日好少整頭~~~

主要集中係化妝方面……主要原因係懶啦~~~其次, 因為好多時都整唔到自己想要既造型。所以剪短對我黎講除了係大變身, 其實亦係打救的一個方法吧!!

 

KATH好興奮可以出席LQ X VS既髮型活動, 可以學識正確使用電髮棒既技巧以及一些造型技巧。短短兩個鐘, 仿如上左兩日一樣, 並唔係因為好悶, 所以覺得時間好長, 其實岩岩相反, 髮型師MACRO好盞鬼、好生動, 亦好比心機為我們速成, 兩個鐘就為我們解答晒所有既問題同常犯既錯誤, , 唔講咁多住, 即刻去相同大家分享下我地當日既活動盛況啦!!!

 

當日KATH約左阿YAN, 同行仲有JOYCE一齊去目的地~~~嘻嘻今次係KATH第一次認識其他BLOGGER~~~NICE TO MEET YOU!!!>3<

 

大會都為我們準備左些少零食餅乾, 朱古力, 檸檬茶亦多得早一日出席左活動既BLOGGER們放料, 好讓我地打定底, 哈哈~~

 

 

每一位BLOGGER都有一部沙宣101造型器 (VS2810PH) 直髮、曲髮一機搞掂!

型號為: VS2810PH

內含:

  • 36毫米陶瓷直髮板,用於塑造順滑、有光澤的秀髮造型
  • 36毫米陶瓷波浪造型板,為秀髮塑造持久的波浪紋
  • 13 16毫米陶瓷板面雙重捲筒,用於塑造自然鬈髮
  • 13毫米陶瓷板面捲筒,用於塑造緊緻鬈髮
  • 16毫米陶瓷塗層捲筒,用於塑造完美鬈髮
  • 19毫米陶瓷塗層捲筒,用於塑造大鬈髮式
  • 刷梳配件,用於秀髮定型和造型
  • 螺旋髮捲配件,用於塑造富彈力的螺旋鬈髮

 

Macro一開始就了解我地想知道既野, 並逐一為我地解答…..總括左5大問題, 佢都一一為我們解答了


大家都應該知道, 其實用髮棒都真係幾傷頭髮同埋好多時都發現造型唔夠long-lasting, 於是就會落唔同既產品去保護及定型。

 

, 如果我地用錯左產品既時候, 好可能效果就會完全相反, Macro介紹, Heat Before最好用鹽水 (大家唔好係屋企拎d鹽黎開水啊!!!記得係o係髮品店度買啊!!!),只需少量就夠了, 千萬不要過濕、其次亦可以用一d setting lotion / 唔硬既mousse!!記緊要吹乾晒先好夾啊!!

而定型方便,佢就建議我地可以選用髮泥 / Cream / 鹽水 (!!鹽水又發揮作用了,所以Marco首推鹽水,既經濟又實用!)

 

如果用錯左product效果就好核突ga…..

(鳴謝Marco助手壯烈犧牲)

 

當然少不得在場blogger充當model為我們試範吧!!!

 

 

仲教左我地, 好洗好用既蓬鬆大法~~

 

介紹完當日既Workshop, 係時候入正題喇......Are u Ready?!?!

今次既主題: 輕鬆簡易10分鐘打造不一樣的髮型

 

今次kath係參考左一個短片, 發現好簡單就可以變出不一樣, 岩晒咁lazy既我~~~於是第一時間學左同大家分享啊!!!

短片在此

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wnYBaqelO5Y 

 

其實剪短左頭髮既我, 都係第一次用髮棒係短頭髮…….以往長頭髮, 話夾就夾, 唔洗考慮咁濟~~~用之前真係有少少不知所措, 幸好warm up左之後, 好快就可以成功打造新髮型了!!

(請原諒小妹當天有點水腫, 拍攝時乃早上六時多呢!!! m(_ _) m )

Before & after

 

 

 

呢個look可以ma?!?!

要開始教學嚕~~

大家記得髮棒係要用係乾髮上ga, 用於濕髮上作用只有整乾頭髮, 需要花更多更多既時間先可以做到理想既髮型ga~~~

 

只求吹乾頭髮既我, 完全係披頭散髮look!!!希望無嚇親你地啦~~~

 

簡單講解下呢個髮型, 其實只要將髮尾向內捲, 打造最基本的立體感, 然後把前髮蔭既部分頭髮紮三叉辮就可以了!!

一開始先將兩邊既頭髮分兩層, 先行夾起面層留待稍後才弄,

 

 

由底層開始, 取適量頭髮, 係髮尾開始夾起向上捲 (記得要水平wo!!不然就會直接變曲髮, 唔係蓬蓬的髮尾啊!!!)

 

 

幸好, 沙宣呢個產品有200高溫, 只需幾秒就可以做到理想髮型, 幾秒後, 依然kepp住水平放手就可以了。做好晒底層, 就可以放返之前夾起左既面層繼續做, 如此類推, 同一個方法, 同一個工具, 不斷夾即可!!!

 

效果圖:

 

 

後面:

 

 

 

之後到前蔭既部分:
先把不會弄到的頭髮分部夾好, 以免影響你bun, 相信bun辮仔大家都好熟手了, 應該都唔洗我講, bun好後, 只需將辮仔收好係耳仔後面

 

 

用一枝頂夾(當日學識既個terms, 佢地行內人叫頂夾做Chinese Pins)夾穩就可以了!!!

 

 

就是這樣, 小小時間, 小小心思就可以打造出不一樣的髮型了!!!你都學懂了ma??

先就這樣啊,謝謝你的耐心觀看(^_−)−