samhiu917 發表於 2013-07-23
用後感

Amincir 愛美智 ~夏日輕鬆瘦身無難度

今次收到PR 既通知,可以試用 Amincir瘦身產品,又開心又興奮,因為本身自己唔係好肥不過就肥係D唔係好應該肥既地方就係手手腳腳,所以今次可以借哩次機會減一下肥了


盒上寫係法國No.1熱賣,而且佢係法國製造,對佢信心都強D ,而已佢有QR Code ,1按就有個網址,大家可以上去睇下。



盒後面,有講到成份,而且有營養資料,因為女人大左,新陳代謝都會慢,佢既介紹係可以提升新陳代謝再去耗清脂肪,因為工作時間長我自己都比較少運動而且成日坐係office ,令到下身都比較肥胖一D,今次都可以話係第一次真真正正叫做食藥去瘦身,所以叫做我既第一次比左Amincir 。


一盒內面有兩排白色膠囊,60粒,可以食到一個月,如果唔想食膠囊既話,其實可以拆開個膠囊,只係食內面既粉末應該都ok既,藥味唔算好濃,易入口,而且食完之後唔會有反胃既感覺,都冇肚痛同唔舒服既感覺,但哩d都係因人既情況,要看看是否合適自己,但對我泥講就ok,沒有問題。

食用方法,每日一次,早餐前食2粒,記得不要過量呀!



都有少少既成果,本身係121.5磅而家,118.5磅。輕左3磅。
上圖係未食Amincir 27.5吋腰,右面係食左Amincir之後有27吋腰,瘦左0.5吋


未食Amincir 前左腳係37.5cm 右腳係38cm
食完Amincir 之後左右腳都係36CM 減左1.5-2CM
而手臂位,食Amincir前係24.5cm 食左之後24cm 左右減左0.5cm,手指唔係我泥嫁係我老公,所以有點粗壯,不過不要介意呀....haha

其實都算叫做有少少成果,因為本身已經係大食積,而且零運動,所以食左10多日之後,都冇肥而且減左少少已經好開心lu ,希望可以keep 住。

其實市面都已經有售嫁啦,大家有興趣就試下啦。

除左食藥之外,大家都可以多做運動除左可以減肥之外,仲可以強身健體呀!

Thanks for watching

My email: [email protected]