TingTingTsang 發表於 2013-05-21
用後感

講起Regene 就唸起讀書個陣,每個月都會去進貢幾百至千元,它家滿額禮品很多,都好好用,仲係屋企樓下就有間,想唔敗家都難。




今次試用最新牛乳白滑亮肌護理系列,來得好合時,因為我最近愛上行山做運動呢,美白功夫不可少!
 



不過美白同保濕對我同樣重要,當然想一次過做到多功效啦!
 



全套牛乳白滑亮肌護理系列一共六款產品,呵呵乳牛包裝好可愛,引人注目!*
 



這款牛乳白滑潔面泡泡一按即出,唔駛再搓起泡好方便,樽口位要比較用力按。
 



清潔能力好又唔會乾爭爭,洗完好滑,比其他品牌同類洗面產品效果佳又補濕。但有個缺點係澀眼,每次用新潔面品都習慣打開眼試,美中不足吧,所以都會合起眼洗就ok!:)
 



牛乳白滑保濕爽膚水,我愛用綿花敷多過抺上面,敷幾分鐘濕涼涼好舒服,效果即時明顯亮白了。




依款唔覺有酒精,抺上黎補濕感較重,唔似清潔肌膚個款toner,好用呀。
 



牛乳白滑亮眼精華質感較水,延伸性佳,非常好推,用黎按摩舒緩眼睛一流。




而且吸收快,應該唔會出現過份滋潤而出油脂粒,夏天用非常合適喔:)




牛乳白滑活肌修護霜介乎乳液及cream狀之間,唔會太潤,好好推,幾適合按摩用。




晚間冷氣之下待整晚剛剛好,表現不過不失。
 



輪到牛乳白滑水盈嫩膚面膜啦,哈哈regene的面膜係我最愛,差唔多款款都有用,因為都針對不同肌膚需要及效果而設,重點修護嘛!




哈哈講返依款洗淨式面膜,附有小掃,好有用,面膜推得較均勻,掃下掃下好得意∼XD
 



面膜帶厚身乳液狀質感,敷10分鐘就搞掂,敷上面好舒服呀,整個過程好享受呢!
敷完皮膚好幼滑呀,補濕同亮白效果都做得好好,我會keep住勤力用佢>v<
 



最後到牛乳白滑透光淨亮乳液SPF 15PA++



奶白色乳液狀,容易推開,防曬度低,室內還可以,但夏天太陽好猛,加上愛戶外運動都唔足夠><
 



均勻上面後皮膚亮澤度提升,但沒什麼調色功效,有待改善呀!




溫馨提醒:
全系列產品都建議在開封內6個月內用完
 



六款產品分享完了∼只用了不到4天,噢很短時間,美白先不說了,只可以說沒有變黑!
因為依幾日假期都去左行山,就用這系列的產品,重點每天早晚濕敷toner mask再用上面膜,因為曬得多要加強美白,效果不錯!
最後選幾款我最愛用推薦比大家:)
*潔面泡泡,雖然澀眼扣分,但用完好滑亦好補濕令我好喜歡用呀!
*爽膚水,每次濕敷完皮膚都脹卜卜,好似飲飽水,短時間內快速急救好掂!
*面膜,亮白同補濕效果好快見效,regene的面膜真係冇令我失望>3<