mok_bb 發表於 2013-05-20
用後感
做完一日野,返到屋企最期待莫過於沖返一個香噴噴既涼,解一身疲 憊。但係市面就既沐浴露好多都係以滋潤為賣點,香氣一般,雖然滋潤係緊要,但有埋香味既話,就可以即時舒緩心情,所以清香既氣味,可以話係沐浴露既靈魂。 而甘岩近日CarTungBaBy就收到一支唔錯既沐浴露 - Enchanteur芬香沐浴露,等我介紹下啦!


扭開按咀直到彈起先可以用架!!!
  


本身Enchanteur芬香沐浴露有三款味,包括魅力花香、浪漫花香同雅倩花香。今次試用既係
浪漫花香,佢蘊含豐富玫瑰精華、配合天然滋養的橄欖油,讓肌膚細緻嫩滑。
而且每樽都有成650ml,都幾大支下架!
 


清爽透明啫喱質地,配以艾詩珍貴香水精華,浴後肌膚持久馨逸幽香,俾到我前所未有既沐浴新感受。
質地好gel狀,而且只需要用少少,就可以整到好多泡泡,而泡泡質地好豐盈,感覺亦都好柔滑滋潤。
   


睇下,用完之後,我既皮膚非常柔滑,而且發出陣陣既花香,好似噴左淡香薰一樣,而且氣味持久。到第二朝早都仲可以聞到!果然係芬香沐浴露既大師。
 


所以我推薦大家用Enchanteur芬香沐浴露,同我一齊擁有香氣四溢既肌膚!