SusannaYiu
      我嚴重  +  超級超級  + …真心極真心  推介呢支沖涼液!(長氣MODE..HAHA)  呢支就係【Enchanteur芬香沐浴露】 人如其名!佢真係超香呀! 而且係我用過咁多隻沐浴露陣香味KEEP得最耐既一隻!         佢個頭同平時... (查看全文)
annielittlecake
          夏日炎炎, 烈日當空, 行出街不用幾分鐘, 就即刻滿頭大汗, 用止汗劑和香水遮蓋汗味, 效果反而    愈描愈黑, 何不選一款擁有香水般的沐浴露, 充滿法式浪漫風情的Enchanteur艾詩香水沐浴乳,    就萛汗流浹背,... (查看全文)
kayanfanny
 夏天來臨了,身體難免會出汗, 女士們假如唔想用香水,但又想香噴噴, 龍媽媽最近試用了艾詩最新推出的沐浴露就系一個唔錯的選擇! 其實龍媽媽之前都有用開艾詩的沐浴露, 的確好香,不過耐何因為個包裝唔太突出, ... (查看全文)
mok_bb
做完一日野,返到屋企最期待莫過於沖返一個香噴噴既涼,解一身疲 憊。但係市面就既沐浴露好多都係以滋潤為賣點,香氣一般,雖然滋潤係緊要,但有埋香味既話,就可以即時舒緩心情,所以清香既氣味,可以話係沐浴露既靈... (查看全文)
kleelee
 ““”“& 見到 Enchanteur 艾詩 , 真係要唱 玫瑰玫瑰 , 我愛你 , kleelee 真係好喜歡玫瑰 , 對 Enchanteur 艾詩 真係愛上好多年了 , 沖亮既時候 , 被香噴噴既玫瑰香味包圍住 , 人同身體都覺得好 fresh ... (查看全文)
tansilvia
     Enchanteur艾詩芬香沐浴露 . 應該無咩人唔識 ...啫& 細個時 ... 都見佢係屋企出現過 ....   媽媽好鐘意用 .. 因為佢好香 ......   但都唔知點解大大下又無再用喎 ...   今次再一次接獨反 .. 好有兒時回憶 ... & ... (查看全文)
man_man811
  訓教也許是每一個人,一整天最放鬆的時間  但係或者有人會跟我說,我成日都係訓得唔好一定唔係最放鬆既時間   如果你訓教不太好的人,或者沖涼時候就是你最最最應該放鬆的時候      ↓或者你在沖涼時可以選擇浸浴?可以... (查看全文)
rosemary101
Enchanteur芬香沐浴露   ♥♥ 啫新裝的Enchanteur艾詩芬香沐浴露用了典雅流線泵裝設計, ♥♥ 粉紅色為 啫  Romantic ~ 新配方蘊含豐富玫瑰精華和天然橄欖油,令肌膚滋養, 細緻嫩滑~ 沐浴露呈淡粉紅透明 喱質地狀~ 質... (查看全文)
fungling_0131
有時行街d女仔行過,聞到淡淡的香味就覺得她們好吸引的說。 但有些噴香水噴太多就剛好相反,,好想快點離遠她。 就在這一線之差,怎麼才可以時刻散發淡淡清香呢?! 或者它們可以幫你一把。 ★Enchanteur 艾詩芬香沐浴... (查看全文)
HAHAHAJOYCE
最近工作壓力大得很 返到返到...大壓力到情緒有點失控 工作 加上又忙著應付六月的考試 想外出放放鬆也沒有時間  我知道再不找方法放鬆 將來的問題會更嚴重 雖然最近都要OT 很夜先返到屋企 不過返到屋企 我要開一缸水... (查看全文)
lilian_lsy
    最近天氣又熱又濕又黐黐立立,總之一返到屋企,即刻想跑去沖涼,而Enchanteur沐浴露,絕對適合晒我呢D懶人,一支做到潔淨、潤膚、香水三合一沐浴露,沖完涼即時又爽、又滑、又香噴噴呢!嚟 啫啫今次試用兩款(黃玫瑰... (查看全文)
hosy214
别Enchanteur艾詩香薰沐浴露我估應該人人都唔會陌生啦~我真係細細個就識佢~温記得好細個果時,我見媽咪都係用佢ga,印象咁深,因為記得佢係好香!!时不過唔知係咪果時黎講算係比較貴,所以媽咪自己收埋黎用,我就冇機會用... (查看全文)
capri_yu
ENCHANTEUR轉了全新配方,就連個外殼都轉了的流線型新裝,差點認不出它呀!……兩支在個樽底都印有最佳使用日期,果然新品,個期都遲點先到。…啫容量650ML一支,大大PAT用都不怕內痛。 有少少美中不足的地方是我一打開... (查看全文)
summerpig
好多女士或者男士, 都會有用香水嘅嘅習慣, 用左唔單止個人會精神/醒神D, 而且亦會為自己留下獨特嘅嘅氣味, 甚至成為個人印記. 始終香水嘅嘅成份帶有酒精, 不一定人人可用, 噴係衣物上效果又會大打折扣. 嘅嚟係 沖涼嘅嘅同時, 可... (查看全文)