ginabegar
枱食飯時坐圓  , 想十個人一齊影相? 唔需要叫其他人拿相機, 也不需要好像「真情」吃飯時一樣全坐一邊, 只要拉一拉, 全部人齊齊整整的攝入鏡頭。  °’°° ……         有什麼camera咁好玩? 有呀, 說的是Lomography 的 Spi... (查看全文)
fungling_0131
一大班friend 想影大合照但係影唔哂?!揸一班同事想影大合照但無人终°相機?!°同男/女友自拍影唔到背景?!°咁點算好?!等我教你啦 ! º1部相機搞得掂啦!!唔信?!比d相你睇就知!! º(男友Mr.Cow  •於、無可避免地出鏡了...XD)•... (查看全文)
dotxshan2
      依篇係我最好玩既試用文!第一次寫到BEAUTY以外既文 對攝影好有興趣既我,已經擁有2新傻瓜機,3新數碼相機,2部即影即有 仲有一部LOMO機,    今次仲得到SPINNER 360 加入我既攝影寶貝當中!    大家一齊睇下!... (查看全文)