KinyanChan 發表於 2011-10-10
產品評分
外觀: 功效: 低刺激:
抵買度:
用後感

http://theztyle.com/blog/space.php?uid=31580&do=blog&id=120189

 ( upload 唔到d 相,詳情請到以上網址...thx)

 

提及The body shop,我覺得它的品牌形象很好,一向致力發展義工運動及推動環保力量等等,亦堅持拒絕以動物測試產品,以天然的成份製造。
 
 
 
成功向聯合國移交7,044,278個簽名!
 
 
 
英國總部興建太陽能供電系統
 
( 轉自the body shop facebook內的圖片 )
 
品牌的詳細介紹:
 
過往品牌相繼有不同的有獎遊戲,送出不同產品,亦離不開有關推動環保等工作,每當有一位參加者,the body shop捐$5予香港地球之友加入Earth Lovers募集,為環保出分力。
 
 
 
仍未成為the body shop facebook fan 的sis,可以click入去啊∼
http://www.facebook.com/hkthebodyshop
 
言歸正傳,最近獲得Lady Qooza試用The body shop 大熱產品
 
 
  
Natrulift Firming Serum 紅石榴緊膚精華素 ( $339 /30ml )
 
今次品牌提供了 10包sample (每包1.5ml),相等於半支貨size,每天使用一包,用樽仔裝住,一天早晚的份量剛剛好。
 
 

 

 
之前飲用有關紅石榴的飲品,但”紅石榴”的護膚品則首次接觸,以往用的都係關於蘆薈、蘋果等成份的護膚品,幫助消炎同收細毛孔….而紅石榴對皮膚有什麼好處呢?
 
使用前除了看過品牌提供的產品介紹外,亦在網上search過有關紅石榴的資料,紅石榴有以下的好處啊:
 
具有兩大抗氧化成份--紅石榴多酚和花青素
能有效中和自由基
減退疲勞及倦怠痕跡
幫助肌膚排毒
紅石榴特別適合暗黃粗糙的皮膚
 
 
所以,紅石榴可以改善肌膚彈性及補濕度,在使用補濕產品前塗上,能令肌膚更得以提昇。
 
看完有關紅石榴的資料後,發覺原來它對皮膚有好大的益處,特別是增加皮膚彈性及加強保濕功效。
 
 

 

 
我試用了7天,早晚使用,紅石榴緊膚精華素有淡淡的香味,淡黃色,有少少杰身,搽上後很易推,隔一分鐘左右精華已好快被吸引。
 

 

 
經手部測試,搽上精華後,黏上的粒粒不多,唔笠而且滋潤,適合秋冬使用。
 
 
緊膚方面則未能在短時間內有所測試,因為我用的時間不多,需用上一段時間觀察,如果我話有明顯的緊膚效果也是騙你的!
 
已經成為中女的我,真的要注重緊膚問題了,女人真係唔可以偷懶…嗚!!!
 
順道介紹品牌的另一產品
 
 

 

  
有機營膚幼滑日霜 ( $249 / 50ml )
 
(試用品提供自朋友….其實係經我威迫利誘下裝了一個樽仔,哈哈!)
 

 

 
因為我用過精華後,發覺品牌的產品不錯,見朋友有用開,所以有興趣試呢款,
產品提及它含豐富有機成份,能有效減少面部表情紋及皺紋,達致12小時長效保濕,亦有助改善肌膚色調及幼滑度。
 
 

 

 
早幾天天氣稍涼乾燥,我早上用紅石榴緊膚精華素後,配合有機營膚幼滑日霜使用,效果不錯呀,皮膚滋潤又保濕,沒有脫皮情況,有機營膚幼滑日霜有淡淡的香味,亦是令人舒緩,o岩哂剛起身懶洋洋的我….
 
 
大家有興趣的話,可到the body shop website: