CherryPolaw 發表於 2011-10-07
產品評分
外觀: 功效: 低刺激:
抵買度:
用後感

紅石榴食就食得多,都幾好味,酸酸甜甜咁,但營養價值都幾高ga喎!當中含礦物質,並具有兩大抗氧化成份--紅石榴多酚和花青素,還含有亞麻油酸,維他命C、B6、E和葉酸。紅石榴中含有的鈣、鎂、鋅等礦物質萃取精華,能迅速補充肌膚所失水份,令膚質更為明亮柔潤。



既然咁有美容價值,咁不如用埋嚟整護膚品喇!

The Body Shop就用紅石榴嚟做咗新一系列的護膚品,捽合了紅石榴果肉、果籽及果皮,真係可以話係用到個紅石榴盡呢!因為果肉、果皮及果籽有著不同的護膚價值!

而今次The Body Shop同市面上大部份的紅石榴護膚產品有所不同的是,有機紅石榴緊膚系列以天然紅石榴成份取代常用以緊膚抗皺的化學成份Retinol,所以絶不會刺激肌膚。高效的有機紅石榴緊膚系列經臨床證實,用後肌膚感覺緊緻,幼紋及皺紋明顯改善。

有機紅石榴緊膚系列,還特別加入了以緊緻及滋補肌膚見稱天然紅石榴成份,能激活膠原旦白合成,提昇肌膚彈性。經105名女性測試中,連續使用有機紅石榴緊膚系列4星期後,有70%試用者表示感覺肌膚更加緊緻及得到提昇!

而今次我亦可以慶幸自己可以得到免費15天試到佢呢隻紅石榴緊膚精华素!多謝Lady Qooza & The Body Shop!!!



而貨size就 - 30ml / $339



產品簡介:
質感輕柔及容吸收的精華素,有助逹致最佳濕效果,令肌膚更緊緻及提昇。為肌膚做好準備,隨後使用滋潤產品便能充份吸收,有助立即撫平皺紋,首日即見發揮理想效果!
而當中蘊含有機紅石榴籽油及滋潤蜂蜜,質感輕柔及容易吸收,有助改善肌膚彈性及補濕度。




使用方法:於使用補濕產品前塗上,我都係習慣按摩到佢吸收曬為止的!

一吱出嚟,都幾gel狀咁,同埋氣味真係有紅石榴味!(因為我食過紅石榴ma,咪知咩嘢氣味law!)
 


未用The Body Shop紅石榴緊膚精華素前,都幾乾,乾都有d紋!

 
用完The Body Shop紅石榴緊膚精華素滋潤度都幾高,因為一用完塊面好有光澤,同細紋真係立即不見了!同好明顯見到真係提升咗!有番好大生氣!

第二朝瞓醒,都依然有光澤同生氣、完全冇繃繃緊的情況。

不要因為覺得滋潤度高,而有錯覺好易生粒粒,我呢d咁敏感ga皮膚,用咗一星期,都冇事發生,所以唔駛驚!可以放心使用!



如果大家想同我一樣,想擁有更緊緻,更細嫩的肌膚!

就快d去The Body Shop度買嚟試吓喇,而家全線做緊買2樣紅石榴緊膚系列產品有85折!

The Body Shop紅石榴緊膚系列仲有洗臉、夾膚、眼部精華、日霜、防曬、晚霜及標準套裝,以供選擇,價錢由169-339不等,有興趣可以去各The Body Shop睇吓!

http://www.thebodyshop.com.hk/tc/Listing.aspx?SubCateId=186&CateId=4