XiongmeiWong 發表於 2011-05-17
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

由18歲開始我就有使用女性潔膚液(係埋遲左呢?),
話說女人最緊要要夠衛生嘛!因為我從18歲開始拍拖.
所以我會吾定時保護自己,^^
一開始我用嫁潔膚液係一個係大陸都好出名嫁品牌,叫嬌xxx?
後來自從見到廖碧兒做廣告.我燒到啦.所以我決定一試.LACTACYD讓我
一試愛上.直到現在我都係用Lactacyd.由日常配方到倍護配方.我都買過,
到現在這個新出長效清爽我都決定要試試,好幸運比我試到啦,thanks.

Lactacyd日常配方.長效清爽.
我之前之滋潤都未用完呢,來個合照先,

呵呵,夏天啦,我換左E支清爽啦,
資料:
甚麼是特別部位天然酸性保護膜?
由於女性陰部的pH屬酸性(pH3.8-4.2) ,作用為一層天然保護膜,有利益菌於陰部環境生長,對抗外界的細菌,預防陰部受到外來刺激感染。陰部內的Lactic Acid,是維持pH的重要元素,可令這天然酸性保護膜正常運作,防止外來感染刺激,令妳時刻保持清爽。但若使用普通沐浴露,陰部的天然保護便會減弱
甚麼才是真正保護?
普通沐浴露會破壞女性特別部位的天然酸性保護,容易引起不舒服或不正常分泌。
要有真正的保護,就要選用Lactacyd,因為Lactacyd有別於一般沐浴露,與特別部位pH(pH值為3.8-4.2) 更接近,及含有Lactic Acid,能維持特別部位的天然酸性保護膜。有了Lactacyd為特別部位提供的真正保護,可預防不舒服,痕癢、氣味等小問題都一掃而空,自然可享受前 所未有的清爽!
Lactacyd這個品牌真係特別受女士們鐘意嫁,因為我都係其中之一.
我喜歡佢方便.當沐浴時甘用,,

長效清爽,用完日夜都係甘清爽,包裝有簡介說明,日期等等,

再來睇個質地.稀稀地.易沖洗.夠清爽.
隨時隨地都可使用.

  • 使用沐浴露清潔陰部
  • 緊身褲
  • 炎熱潮濕天氣
  • 月經
  • 懷孕期間
  • 服食避孕藥

今次真係用得是時候.產品到手時我第二天m就來揾我啦,等我真真正正擁有佢
既清爽,,另加上出街時帶上個濕巾真係暴躁的心情都減低左.


所含成份跟「日常配方」女性衛生潔膚液相同,含Lactic Acid及牛奶提煉成份,讓妳時刻體驗如沐浴後的清爽感覺。
  就算需要整天外出或碰上不方便的日子,只要隨身攜帶使用,隨時隨地也輕鬆自在。

E個濕巾都超級方便同清爽.睇下我都出街都一定比佢跟,^^
擺放我手袋仔.幾時想用就用,清爽晒,,
想要清爽,保護嫁女士們就一定吾少得啦!!快D擁有自己嫁保護啦!!!