cutmwong 發表於 2011-05-15
產品評分
功效: 抵買度:
用後感

芝芝參加了由Lady Qooza提供的澳洲Slim Partner產品免費試用,先講下芝芝點解要參加先,大家唔好睇我平時好似瘦猛猛咁,其實只係我的肥胖部位被衣服遮住罷了。

大家一起來看看芝芝站著時的肚腩.........看見了嗎?

躺著時的肚腩........再次看見嗎?

唔知仲以為芝芝有左幾個月身孕呀!!!!!!!!!!

所以,當芝芝收到確認Email及電話後,便準時到屯門BONLUXE赴約。

到達後,BONLUXE姐姐(以下簡稱BL姐姐)即時安排我進入一個房間,房間入面有好多鏡,牆上有一些關於如何選擇內衣的海報

BL姐姐遞上一份表格,讓我坐下,填上簡單個人資料

之後BL姐姐為我做體形分析,她要求我先穿上一件很薄的深黑色絲質背心

然後穿上淺紫色綁帶袍

芝芝著完了

然後按鐘召叫BL姐姐入來

她先為我量度身高

磅體重

然後用軟尺為我量度胸部、全腿、背肌、臂部各位置的長度、寬度(過程中芝芝要做好多好尷尬動作,所以不會拍照)

..............

之後BL姐姐說會把這些資料作電腦分析,在休息期間,她讓我閱讀了貴公司的簡介

資料送來了∼∼∼
1)BL姐姐逐一為我分析我的體形,過程中BL姐姐親切有禮,面帶笑容,令我大大減低尷尬感。
2)她更說由於分析期間會絕對針對我的體形而依書直說,過程中可能會涉及一些比較直接的形容詞,如果我覺得不能入耳可直接告訴她,當時我已經覺得BL姐姐好關心客人的感受,整個過程令我倍感舒適。
3)她提醒我脊骨有少少鈄,建議我早日去看脊醫,及早治療,好細心呢∼
4)她教導我女孩子應盡量減少著低腰及露臍褲,要好好保護下腹,給予溫暖,有效預防經痛及其他相連婦科病。
此行真的令芝芝獲益良多呀!!!!
 
更衣後,芝芝領取了一盒澳洲Slim Partner回家試飲。
 
隨袋仲有一隻VCD

睇下張小冊子點介紹Slim Partner

一份客戶意見調查,俾你填返D資料,請你為售貨員姐姐的態度及笑容評分,以及對BONLUXE公司的意見

仲有一張收據

 

試飲實錄 

翌日芝芝已急不及待要試試澳洲Slim Partner的魔力,實行每餐一杯。($350/10包)

先睇睇入面

一盒入面有10包

睇下佢個正面,係寫著:Made in Australia

睇埋佢個背面,有齊營養表、成份及飲用方法,仲有到期日

拆開佢先

等芝芝裝下入面

白色粉末

再慢慢倒內杯入面

加溫水攪拌,透明液體,無雜質,無沈澱物,只有香香的蘋果味

 

芝芝的Slim Points x Slim Partner

1)味道清新,香香的蘋果味,好似飲緊冇色素的蘋果汁,超棒!!

2)飲完有飽肚感覺,我在公司有把它當代餐使用,同事問我為何不吃Lunch,我就答:不餓,所以不吃了。

3)由於Slim Partner與人體體液接近,而且含有人體所需營養及葡萄糖,唔駛驚飲左唔健康,冇晒體力,而且又冇副作用,令我飲得好放心。

4)為左配合我的節食之道,隨左飲Slim Partner之外,我在晚餐時也只吃半碗飯

5)排便方面我覺得舒暢左好多,KEEP住日日有,唔驚d食物殘渣積在腸胃入面,勁!!

6)訓教都訓好左,可以一晚訓天光,第日返工唔怕冇精神。

7)未試飲Slim Partner之前,芝芝真係有諗過買減肥丸呀、消脂丸呀什麼的,依家唔駛啦,我知道一盒Slim Partner係唔可以即時睇到佢的效果,但佢真係可以令我減少飢餓感,令我食少左野,我已經好滿足啦!!

 

銷售點:莎莎,WATSONS,BONLUXE各大分店

 

如有興趣了解更多Slim Partner資訊,可瀏覽以下網址:http://www.slimpartner.hk/mediko/mk/slim/home/index.html

 

除了Slim Partner外,集團旗下亦有兩間分公司,分別是:

葆露絲保養功能內衣

 

Mediko Nugrowth免疫激髮護髮中心

 

最後多謝Lady Qooza x Slim Partner x Bonluxe給我今次的試用。謝謝!