jojowu 發表於 2011-09-24
用後感

9月22日星期四黃昏, 不見了安安和佳佳.; 海豚海獅驚慌地躲起來; 威威劇場關門大吉. 只見四周鬼影重重. 因為今晚哈佬喂共和國正式成立.

 

jojowu 下午天還亮的時候已單人匹馬應邀赴會.


入場前, 要先拿地圖, 哈佬喂護照陰屍Coupon. 手腕擊上識別帶. 去到邊都唔會搞鬼錯!



日光日白黑魂都會隨時出沒!


哈佬喂共和國一共有8間鬼屋. 當中有:
猛鬼尾班車; 恐佈創作室; 紙紮極樂園; 喪屍絕地反擊戰; 腥級片場; 清宮殘異錄; 亡魂棺廠及最新技術引入的 3D 惡夢潛行.


恐佈創作室: 血腥創作.

 

核突人體肢解. 問你驚唔驚!

 

紙紮極樂園: 會動的衣紙冥鏹, 紙紮公仔, 不只同你 Say Hi.....還會~~~~

 

 Hip Hop, Breaking....唔驚, 唔驚~

 

喪屍絕地反擊戰: 戰地亡魂陪你 War Game 打喪屍.  玩過 CS 都未必高分D.

 

想見識下滿清十大酷刑? 入去"清宮殘異錄". 真人示範, 令人毛骨悚然!

 

3D 惡夢潛行: 立體鬼影, 殺到埋身.

 

還有幾間, 挑戰膽量, 驚嚇指數十級而上. 問你怕未!

 

經過一輪透不過氣的恐怖驚嚇之旅. 快來心呼吸, 定一定神! 樂園還有很多精彩街頭表演, 絕無冷場!


9月22日哈佬喂共和國成立當晚 jojowu 時運高, 給我見到 Lady 鬼鬼軍官 MJ 打扮的盛智文博士.


仲鬼咁好彩, 一同合照.

 

你還等甚麼? 心動不如馬上行動!

去玩返晚. 一齊 Happy Halloween