winnie9708 發表於 2011-05-13
產品評分
功效: 舒適度: 抵買度:
用後感

大眼仔Con – 相信時下10個女仔必定有8 都有副大眼仔「旁身」。

 

平日我都較少戴眼鏡 Con,雖然我有約150度近眼,但返工大部分時間都係對住電腦,而我咁淺o既度數,睇到電腦就唔戴眼鏡LU~! ^^

 

過往聽朋友講CIBA VISIONCON 會較難除,搞到我一直都唔感買呢個牌子,見到今次有得試戴,就膽粗粗JOIN 左,最後有幸被抽中!! ^^

 

FRESHLOOK 星鑽大眼仔CON 係由楊丞琳做代言人,感覺得好青春好有活力,仲吸引埋我去試戴tim~!

 
到眼鏡舖拎FRESHLOOK 星鑽CON時,以為今次試戴的是紫COLOR 大眼仔,因為肉眼睇上去,副CON 係紫色的,但視光師說戴上眼時會變回黑色,哈!! 很神奇喔~!

 

 

 

好多人都會擔心戴大眼仔COLOR CON ,那些COLOR 會染在眼球上,但FRESHLOOK星鑽CON以專利Light stream光速科技製造,將色素鎖在鏡片的內層,所以不用擔心色素會直接接觸眼睛,大大提升安全程度!!! 姊妹們可以放心戴喇。

 

因為我並非經常戴CON,所以視光師建議我第1次戴不多於4小時,然後逐漸慢慢加長配戴時間。我的眼睛偏啡色,而且也不算細,本以為戴左應該差別不大,第1次戴上星鑽CON估唔到眼珠變得更鮮明,而且較為實色,再加上我化了眼妝,加上畫了眼線,效果就已經更突出!!

1天戴都無唔舒服o既感覺,加上星鑽CON好貼眼,就算不停眨眼、眼睛轉來轉去都無出現移位,而且唔覺得乾。後來再仔細睇番FRESHLOOK 星鑽CON資料,知道鏡片內有 Aqua Release保濕因子自動釋放,每次眨眼時 都幫眼睛補補濕,FEEL SO GOOD!!!!

 

連續戴左10 天,每次見到朋友、同事時,我會問佢地:「你覺唔覺得我戴了大眼仔?」,佢地每個的回應都係「唔覺」,你可能會覺得唔鍾意..點解無人睇得出,但我自己就好開心,因為戴上星鑽CON後,事實上眼珠係大左,而且仲「大得自然」~! 唔會比人覺得怪怪 或者好假o既感覺!! Like!!