chacha610 發表於 2011-05-12
產品評分
功效: 舒適度: 抵買度:
用後感

              FRESHLOOK® 星鑽Con 閃亮試戴體驗

嘩嘩嘩! 超開心 ! 現在最流行既眼妝用具是什麼呢!?? 當然是大眼仔啦!!!!
大眼仔簡直係超超超偉大既發明!!!!
起CON上加上弧形既圈圈就可以令雙眼更大!
今次多謝QOOZA 同 FRESHLOOK 給予使用既機會呢!!!

四月份既時候~ chacha已經拿拿林上左去驗眼啦~~
經過專業既視光師指導後
就將佢帶回家~~


視光師仲好細心咁幫我分埋左右眼~ 哈哈~拎左番屋企當然要立即用啦!!


黎張BEFORE 赫下人先~  眼珠同眼皮有位出租......


帶左之後對眼明亮同大好多架!! 眼珠同眼皮冇位出租LU, 白色位小左, 令人有種錯覺對眼大左.... 嘻嘻

大眼仔果然係偉大既發明~ 對小眼仔一族既我好有幫助 , 平時唔帶CON時, 會戴眼鏡去擋一擋~遮一遮~ 而大眼仔既效果好自然! 弧度好岩! 我試過某韓國 品牌A 既大眼仔, 當我眼珠向上望時, 個大眼仔佢會下沉, 令我出現"雙瞳"既情況...... 赫死人呢..........而FRESHLOOK呢隻CON 就跟得好貼, 唔會走位,  而且好多色選擇!  今次我用既係黑色, 純尚自然嘛~ 帶左六個鐘都OK~ 而且冇咩紅根出, 但都會有D乾,不過就未至於會乾到甩或者要滴眼水, 對我黎講夠潤既~ !透氣度係我用過既至好既TIM!! 真係好岩用!!

而FRESHLOOK有分 FRESHKON同 FRESHCON, 唔同之處係 FRESHKON係 月棄, 而FRESHCON係日棄~  對於懶洋洋既我 FRESHCON岩我~ ! 有興趣可以去呢度睇睇~
http://www.freshlook.com.hk/

黎緊仲會有更多更精彩既資訊分享架! 大家都快D加入 QOOZA啦!
http://lady.qooza.hk/