Sarah_Tam 發表於 2011-07-30
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

今次試左Australia Cancer Council的防曬乳, 感覺好爽, 好潤。以前都都試過市面不同牌子, 不同價錢的防曬乳。很多都標明, 不油不肥膩, 保水, 清爽配方。不過好多時, 早上很潤, 很爽, 但到了中午已開始乾, 到了晚上面上的感覺總是又油又笠。今次轉了新的防曬乳, 之前在護協都見過, 但未用過, 又唔知好唔好, 又擔心太笠, 所以遲遲未買.....原來佢係一枝好產品, 早上塗了很潤, 很爽, 好保濕, 中午仍很潤, 晚上面部乾爽, 不油不笠, 面無油光。

之前試過由數十元至數百元的產品, 不是很乾, 就要太油...總是給我"油笠笠"的感覺, 但這個產品只雖百多元就有齊UVA, UVB, 蘆薈取精華, 既可防曬, 又可保濕, 今個夏天, 一定是我的炎夏涼伴。適合我, 也希望適合你們!!