sharonsa19 發表於 2011-07-28
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

美白同時保濕, 保濕度比六角水更快睇到 – Gly Derm

今次試用既GLYDERM 既菁白保濕凝霜/ GLY DERM G-White Aqua Booster Cream, 50ml真係大瓶抵用。呢個牌子係第一次接觸, 佢係一個美國醫學品牌, 响美國台灣網購的熱品。

 


今次試用的保濕霜, 一瓶同時具備美白、保濕兩大功效, 醫學護膚品既優勝處係可以加強效果, G-white為其獨有技, 以七種植物白淨精華能有效提升膚色白哲明亮度及淡化暗沉, 成份包括: GIGAWHITE、海藻醣、鎖水因子、微脂囊維他命C衍生物(MAP)、桑白皮萃取液、傳明酸。創新結合雞尾酒療法的特性, 環環相扣擊破各種造黑成因, 讓美白效果更加顯著!

一試上手很快的cream狀的護膚品已經於幾秒間分成水份滲入肌膚, 原來是其獨特三段水凝霜轉化科技,將大量嫩白保濕因子凝結在水分子中, 在與肌膚接觸瞬間快速轉態, 從霜態轉乳態再成液態水分子, 迅速吸收, 並長時間維持肌膚水感, 神奇的沒有cream狀油膩感為肌膚帶來一層水潤保護膜。

這個是普通當Cream日常使用的, 補水效果已經很好, 一塗就差不多上升20%水份~

使用導入器, 水份比普通當Cream用再增加6%, 而且效果keep得耐D~

用後肌膚水潤度充足, 皮膚也變得有通透感, 去了暗黃, 皮膚自然亮了。

 

詳情可以:http://glyderm.com.tw/