little__pichu 發表於 2011-07-06
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
抵買度:
用後感

第一次試用甘貼身既產品, 就係Schick Quattro 舒柔 Trimstyle 美型之刀 (脫毛刀)!

一向都係用開手動最舊式銻刀既我, 第一次試用有電動式既銻刀, 當收到product個時都心驚驚架!

可以呢款Schick係special packing, 包裝內附送了一個PVC化妝袋, 出TRIP時就可以更方便帶埋Schick Quattro 舒柔 Trimstyle 銻刀了!

呢款銻刀有2個頭架, 一邊係舊式既, 一邊係電動既!

面舊式銻刀個邊, 4片刀片上下都有一塊BUILD IN既軟膠~

另一邊就係電動銻刀啦, 2層刀片會高速左右移動, 將毛毛又快又徹底甘去除.

刀頭只有約15mm厚, 更有利於轉彎同窄既地方落刀!

呢把銻刀用一粒3A電, 只要把銻刀上下一擰, 就可以入電同換電架啦.

實地測試下, 舊式刀片真係超順滑!

差唔多唔駛用力, 就已經把毛毛銻得貼貼服服, 其中一個最要讚賞既係2片軟膠, 係濕水既情況下, 會更加滑, 唔會啜住皮膚!

到另一邊電動頭啦, 柄上有一個開關按鈕. 一按就會立即聽到"dd"聲, 銻刀頭就急速移動.

其實跟髮廊屋的電銻刀一樣, 只是細版.

係使用時, 開頭有少少唔習慣, 不過使用上都好簡便, 毛毛好易除去, 不過我覺得鏟得不張貼服.

終極大測試後, 水浸過既Schick Quattro 舒柔 Trimstyle 美型之刀真係滴水不入!

內部同電池完全無水積!

一輪試用之後, 我都係未被新式電動銻刀打動, 我都係鍾意舊式既銻刀多d