ErikoYeung 發表於 2013-10-18
用後感

之前網絡上瘋傳左一個關於捲髮器嘅短片,相信好多朋友都睇過吧!!

就係轉眼間,一下就將直髮變成曲髮!!

而E個product最近就黎左香港~佢就係MIRACURL自動捲髮器  $1689

今次我就有幸參加到QOOZA同BaByliss PRO合辦嘅試用活動同blogger event 喇~decome

是次活動其中一個嘉賓,來自韓國嘅髮型師 decome

佢仲為我地做左幾個示範。

icon 野性卷髮 icon   [[用自動MODE]]

icon 另一個係帶韓風嘅曲髮 icon   [[用嘅MODE就係用同一個方向(左OR右)SET]]

icon 最後係自然短曲髮 icon

其實之後我都係屋企試用過一次,

不過可能仲未習慣OR識用啦~所以效果唔係太好。

 其實只要拎起一小部分頭髮(2-3CM),圓型有紋果邊向頭皮﹐用力合實,D頭髮就會自動卷入去!!

不過一月要實,因為有時唔小心鬆左少少手就會STOP左。

另外佢個好處係有3個MODE,分別係向左/向右/自動,而自動就係"左右左右"咁,咁就會會記錯同亂左啦!!!!!

而且佢有得SET自定/8秒/10秒/12秒,時間一到就有BB聲提示,可以一致頭髮嘅曲度!!!

仲有3段熱力 190/210/230,塑造持久捲曲效果!!!

 

我係youtube搵左幾段片,希望可以幫到大家更少解MiraCurl魔幻曲髮造型器啦!!

遲D有機會再放我自己嘅效果圖比大家睇

 

忽然1周 (940期)英美韓熱玩自動捲髮器

 

台灣  女人我最大 20130725

 

韓國  用Miracurl魔法自動捲髪器變出三種不同夏天Look!