pansyleungcy 發表於 2013-10-17
用後感

之前一直見到babyliss miracurl 既曲髮器廣告已經覺得好有趣, 好想試!!
意想不到願望能成真呢!!! 


一支黑色像鎚仔的東西, 估唔到原來好輕身的!!

特點:

8秒便可捲好一束頭髮,比起普通曲髮器,等好久都未曲的優勝

專利內嵌設定及自動響鬧功能,完全可靠

專業功能設定(3段溫度、3段時間、3種捲曲方向),新手都可以輕易掌握到!

而且仲用上了專利陶瓷捲髮筒,有效修護頭髮, 令頭髮唔會咁易因熱力而受損!

 用途:

溫度、時間、捲曲方向都可以自己調較,可以做出不同的捲曲效果

 3段熱力設定:190C210C230C,塑造持久的捲曲效果。

3段時間設定:0(自定)81012秒,及響閙提示,可調節捲髮效果的大小。

3種捲曲方向:向右側向左側自動,造出不同的捲曲效果, 唔同頭髮既長度都可以用得到~


上面有3個按鈕, 一個是較熱力, 一個係較向左or向右捲曲, 一個係較時間的!!

我通常都是用最細熱力, 和自動捲曲和0秒, 可以自己隨自己喜歡捲得不同程度!



用法: 先把熱力按鈕開著, 當紅色燈亮起時, 就代表已經開啟電源了~
然後把一束頭髮放於捲筒內(提醒大家, 最好頭髮拿小束一些, 出黎曲度會更美)
之後按合捲筒, 整束頭髮就會自動捲入捲筒內,
等待幾秒, 提示聲就會響起,打開捲筒, 一束又曲又亮麗的頭髮就出來了~





以前舊式的捲髮器往往都好難自己幫自己整, 因為後面d頭髮都整唔到~
而哩個babyliss miracurl 既曲髮器 唔同之處就係, 你放束頭髮落去, 佢就會自己捲哂入去架喇!
方便又快捷!! 連後面既頭髮都冇難度!
大家唔如以為只係長頭髮先有用wo! 連pansy我咁短既頭髮都可以用到!
對於我個頭長期好貼, 搞到冇咩造型, gel又gel唔起, 微曲就最岩我喇!! 增加層次感必需的曲髮器!