mok_bb 發表於 2013-08-27
用後感

CarTungBaBy一直都有一個問題,就係沖涼既時候,總係會甩頭髮,而且大大話話每日都甩約50條左 右,雖然都屬正常既range,但係我本身頭髮已經好薄好少,所以成日甩就唔會生返多同密。而呢個問題我同我d朋友講左之後,佢地都不約而同介紹同一款洗 頭水俾我,就係大家都聽過既Mane'n Tail,佢本身有4個系列,包括經典配方、深層保濕、草本滋潤同溫和潔淨,而我就岩用經典配方,所以今次就同大家介紹Mane'n Tail既經典配方系列啦!



Mane'n Tail既經典配方系列,佢可以重建健康毛囊,徹底潔淨頭油同促進頭髮生長。我最like既係佢可以平衡油脂。


睇下我本身既髮質先~~其實我本身真係油油地,出親街唔夠半日,劉海同頭頂都會開始笠,加上夏天既濕熱天氣同汗水,有時唔夠2個鐘就開始笠~大家可以睇下我髮尾係乾,但頭頂係笠到癲!
   

洗髮露既質地都幾希~而且帶有花香味~感覺不錯~不過洗既時候就唔覺好多泡泡,有別於一般洗髮水會洗出好多泡泡,而多泡泡會感覺好似洗得更潔淨,不過可能呢d都係心理問題~
   

之後用護髮素,質地好厚,好滑手,但亦都好難推開,感覺好似搽左之後都無乜淨係頭髮,洗後都無滑漏感覺。
 

洗完後頭髮係好乾淨清爽,雖然泡泡不多,但同樣有潔淨效果,但護髮素就不覺得有很滑的感覺。用了大概一星期,掉髮情況改善了少許,而油脂問題卻改善了不少。本來半日就會變得笠的頭髮,現在到晚上才開始笠。效果亦很明顯。真的很喜歡

Mane'n Tail帶給我的清爽感覺。
 


以上產品由Qooza提供