ErikoYeung 發表於 2013-08-26
用後感

今次試用嘅係 Mane 'n Tail 草本滋潤洗髮露及護髮露 ~*

 (每支各 $88 / 355ml )

 

 

刺繍お花ライン刺繍お花ライン

刺繍ユニコーン先介紹一下 " Mane 'n Tail " E個牌子同起源:

這個名字是馬鬃毛和馬尾毛的意思。
三十多年前,〈Mane 'n Tail〉的品牌創辦人發現,
馬匹所用的洗護用品能預防毛燥、順滑毛髮,於是忽發奇想,親身試用,發現效果極佳,
於是把洗髮露配方改良,加入高濃度、高滲透性的水解蛋白,以及不含藥性的成分,
演變成今天的經典護髮系列,適合不同髮質人士天天使用。
〈Mane 'n Tail〉口碑載道,流行於海外名媛及明星,
<<Sex and the City>>女主角Sarah Jessica Parker 及<<Friends>> 女主角Jennifer Aniston 都曾表示是其忠實用家,
自此Mane 'n Tail不單風靡美國,更加暢銷全球。

 刺繍お花ライン刺繍お花ライン

 

而我就係今次 Mane 'n Tail 洗髮露及護髮露 試用中,4個系列入面揀左 草本滋潤配方 !!

原因係做model嘅我,因為要影相,差不多2個月就會染過d頭髮!

而且成日set曲髮! 所以d頭髮真係好傷

而草本滋潤配方就比較適合我喇 !!

草本滋潤洗髮露及護髮露,適合中性、電染或負離子髮質人士,

含天然草本精華及水解蛋白配方等天然護髮元素,促進頭髮生長,

集中修復因電染或負離子而受損的鱗狀表層,減少秀髮開叉、折斷、毛燥及掉髮等問題。

草本滋潤洗髮露,淡淡嘅薄荷綠色,

有陣陣嘅花草香氣,甜甜的有d似糖果咁~*

加水後容易起泡!! 

草本滋潤護髮露,顏色同氣味跟草本滋潤洗髮露相似。

用後感覺是清爽的,香氣仍會散發係頭髮中。

不過試用時間太短,只係剛剛夠一個星期,暫時未見效果,掉髮情況未見改善!!

希望其後會見到效果啦!! 

 P.S.

除左草本滋潤配方之外,仲有經典配方、 深層保濕、 溫和潔淨,最新更有去屑止痕 配方。

咁大家就可以以自己唔同嘅髮質同需要,揀返適合自己嘅配方啦!!

   

 

* 產品及有關資料由 Mane 'n Tail 提供