lilian_lsy 發表於 2013-08-12
用後感

 

 平日返工忙到不得了,又經常加班,食無定時,多肉少菜,的確勁唔健康,所以真係好需要一d植物營養補充品去補一補去呢!

 

最近發現一隻HERGANIC 4 3 2 1 法國銷量No.1纖體品牌極速燒脂4合1植物營養補充品,可以幫助燃燒脂肪、調節糖份、改善排水、改善排毒,一TAKE過 4|3|2|1搞掂哂!

 

 

 

一盒三十粒 法國製造

食法:

開始頭15日,每天早上2粒特別護理;

第16-45日,每天1粒作保持護理。

嗅落好重蔬菜味,相比平時的藥丸大粒少少,不過我唔怕吞藥丸,飲一啖水巳經吞晒囉!

食左1半鐘左右,肚仔Feel到有便意,但又唔係肚痛果種,連續食左7日後,明顯feel到肚仔扁左,成個人輕晒咁,可能每日都有得排便,成條腸好似乾淨晒!總之舒服晒啦!

 
 
 
最近睇電視,廣告賣緊就係呢盒Arkopharma 出既Herganic 4321 速纖飲,又可以減肥,又可以美肌,全天然草本成份。

內含瓜拿那萃取精華幫助燃燒過剩脂肪

透明質酸及膠原蛋白,提升肌膚膠原蛋白,緊緻及保濕。

一支可以消脂同時美顏,燃燒、緊緻、保濕、提升一支搞掂晒,超想試啦!

 

 

一盒十支,法國製造。

每天一支,加入250cc清水飲用

產品天然,就算一年Keep住飲都無有怕。

 

拆盒後,每一盒有10支速纖飲,盒內附送一支開瓶器,好容易就打開到喔!

就算無開瓶器係身邊一樣得,只要用手指公輕輕一按就打開到架啦!超方便,唔洗擔心唔記得帶開瓶器呢!


望落深茶色,加水沖出嚟成杯茶樣;

只有一陣淡淡的梅香味,

飲落去就沒什麼味道淡淡的,似飲有味既水,好易入口,Lilian平日就雪凍佢嚟飲,夏天咁熱辣辣,飲落涼涼地消暑又解渴。

可能配合極速燒脂41植物營養補充品,感覺身體輕左少少,由於時間飲用日子尚短,肌膚仲未見到非常明顯效果,相信Keep住飲肌膚會變得更好。

總括來說一支又美肌,又可以廋身既天然產品,攜帶方便,的確可以隨時隨地Keep住飲用。