TammyHon 發表於 2013-07-31
用後感

 Burner ( Kiwi / Grape Jelly) 奇異果或葡萄燃脂果凍


15g x 7 packs / $ 148
 
 
 
產品: 奇異果有效阻止脂肪形成,葡萄補血、美肌和潤髮。
豐富膠原蛋白維持肌膚彈性和緊緻性;藤黃果發揮持續飽肚感亦可加速消耗體內脂肪;左旋肉鹼可配合有氧運動將脂肪轉化為能量加速燃脂,輕鬆維持完美體態。

使用方法: *餐前半小時1支, *或運動前1支, *配合均衡飲食及運動極速燃脂..
 
 
 
 
用后感: 味道都清甜...雪凍食仲可口...!!..減肥的時候還可以吃到甜品哦...輕輕鬆松減肥...我用係運動前食一支....配合帶氧運動可以更快燃燒體內脂肪...夏天我會揀游水喇...舒服d又唔會出汗嘛...!!!..晚上就會再轉30min以上呼拉圈....!!...郁動多d消耗都會多d...!!...一定要有恆心...!!!同時有美肌功效....一星期就會見效喇...!!!可以又滿足饞嘴的慾望...又能一邊燒脂減肥...!!!..成果好快就見了....小腿部位瘦了接近1寸呢...!!!...神奇..!!!..