YygirlYuki 發表於 2013-07-10
用後感
 
 
Kilo Off 28日法國導彈殲滅豬腩肉
Kilo Off 28/TURBO殲腩組合
 
 
 
 
 

夏日又是減肥瘦身的hot day。Yuki開始有小肚腩~怎麼辦呢?!
香港人出名忙碌,天天做運動幾乎是渺茫,因此,我們可以先從飲食方面入手,從而有效地控制體重。
 
剛好收到了減肥瘦身用品的試用, 真的來的及時.多謝Lady qooza x kilo off提供今次既試用, 這是我第一次試Kilo Off瘦身用品呢,謝謝!
 
Kilo Off 28/TURBO殲腩組合連續使用14日以達致收腰減吋, 完成28日療程進一步提升殲腩效果

 
♥ Kilo Off 24 天然瘦身丸

膠囊式的瘦身丸, 易於携帶及吞服,味道冇乜感覺


法國Kilo Off 24天然瘦身丸,內含綠茶、胡椒、茴香、胡荽等萃取,針對脂肪囤積身形,有效打散囤積厚脂肪,改善下半身肥腫,徹底提升新陳代謝,預防脂肪形成。

成分:

綠茶萃取
 全日加速新陳代謝,分解脂肪,預防贅肉囤積

胡椒萃取
將身體消秏倍增,加快溶解深層厚脂

茴香萃取
活化全身機能,保持身體於運動狀態

胡荽萃取
提升身體循環,促進脂肪轉化為能量





Yuki最關心既問題係, 有冇effect架? 有冇副作用呢?
 
答案係冇既, 這款天然瘦身丸,當中的成份全屬天然,不含中西藥,有助加速新陳代謝,燃燒脂肪, 減輕體重,幫助消化和排水,排毒纖體。


這款Kilo Off 24 天然瘦身丸,食用時ok方便ga,只需於早餐及晚餐前各食兩粒便可。1 盒有60 粒,約為15 天份量。
食用後唔覺有服用減肥產品常見的肚痛、腹瀉、嘔心等不適的情況

服用了kilo off 24  2 weeks後,我發覺我既褲頭有少少鬆動,我的腰圍及褲管都明顯鬆了,都有朋友講我瘦左tim


 

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^




 
每個女仔都想靚上加靚ga,除咗內服瘦身丸外,亦可以外搽塑形啫喱,加快瘦身效果^_^贅肉一「搽」即K.O!
咁我們未可以由內而外輕松塑造美麗的瘦身效果law~
夏天快來臨了,除了美白外,更要瘦身啊!!


♥Kilo Off 3D 收緊塑形啫喱150ml /支

成分:
咖啡鹼
擊散及燃燒頑固皮下脂肪,收緊贅肉,迅速達致3D瘦身效果
七葉樹精華
改善淋巴系統及血液循環,排出身體毒素,改善浮腫身形
甘油
撫平凹凸橙皮脂肪,補充肌膚水份,令肌膚緊緻潤滑
維他命E
具卓越抗氧化功效,美白全身及面部肌膚,改善黑印及暗啞膚色






Kilo Off 3D收緊塑形啫喱主要有以下功效:

來自法國的Kilo Off 3D收緊塑形啫喱,一次過殲脂、去水腫、美白,塑造3D body shape,有沒有這樣勁r??
哈哈~這次遇上了Kilo Off 3D收緊塑形啫喱,有別於一般塑形啫喱

有效燃燒脂肪;能有效改善淋巴系統;排出身體積聚毒素去水腫;有效收緊鬆弛肌肉,撫平凹凸橙皮紋
 

想要塑身效果LV up?每天早上更衣前及晚上沐浴後使用都是肌膚吸收的最好時機

 
用法:每天早晚將一元硬幣份量的Kilo Off 3D 收緊塑形啫喱塗於要塑形收緊之部位,如肚腩、下身、臀部、大腿或小腿位置,並加以打圈按摩。
可按個人需要增加力度及打圈次數以加強效果。

 
牙膏狀的3D 收緊塑形啫喱有封口,确保衛生。
 
我會係沖涼后使用.係肚腩&腿部位置打圈按摩,皮膚經按摩後約5mins可以全部吸收,
 
 
Yuki很喜歡這Kilo Off 3D 收緊塑形啫喱的清爽質感;啫喱配方質地清爽,不會有油膩感,輕盈易推,能迅速滲入肌膚,吸收後會有一層保護膜的,不會弄髒衣服,真的很讚!
 
Kilo Off 3D收緊塑形啫喱的延伸力的確不錯;淺橙色透明GEL狀,有少少西柚既味道;最讚的是,收緊塑形啫喱不會產生温熱感,用上Kilo Off 3D真的令人感覺很relax~
 
努力2星期后,我發覺大腿比以前收緊同結實左,感到很開心,所以我會努力持續使用它的,希望可以加快去水腫la~!!!
 
呢個產品真係幾有效,firming一定有,slimming?要用完先知~
不過大家要注意用上Kilo Off 3D很易產生碎屑ga,不要推太耐r,試過後保證大家從此愛上XD… …

多謝Lady qooza x kilo off