CherryPolaw 發表於 2013-07-10
用後感

為咗出呢篇文,我今次要出賣我個大肚腩了!

呢排食得太多好嘢,攪到肚腩都激凸,所以我都有好幾星期唔敢去游水了,咁ga身形,點著比堅尼呢?!!!

好想快d可以極速減去我的大肚腩,問大家覺得有咩方法,可以快速咁減去肚腩仔呢?

其實最快的,莫過於節食,但節食真係會危害健康,我絶對唔建議!另一樣嘢比較快的,就莫過係食減肥藥,但減肥藥又總不能亂食,亂食,不但冇效果,分分鐘會令您尷尬收塲,我就
過了!所以我對減肥藥呢樣嘢,又愛又狠,不會亂咁食的!



呢排大家有冇覺得好興法國女人式身形的瘦身減肥法?其實大家知唔知點解要學法國女人的身形?因為外觀及研究上,法國女人的身形是無敵的,身上有一忽肥肉,係勁fit的!所以而家標誌咗,法國女人真係好標清!睇睇前法國總統夫人就知了!佢真係好索!

所以我都好想有法國女人的身形,今次好興幸可以試吓了!就係Kilo Off 28Turbo殲腩組合,啱曬我,看看我的大肚腩就知,我真係好急需喇!

 



原來呢個Kilo Off 28Turbo殲腩組合,係比您內服加外用的!



包括:60Kilo Off 24天然瘦身丸 x 2盒 + 1150mKilo Off 3D收緊塑形啫喱 ~ $815.00




先內服"Kilo Off 24天然瘦身丸"每盒有60粒

源自法國,可24小時日夜無間斷燃燒脂肪,全日燒耗提升,針對脂肪囤積身形,有效打散囤積厚脂肪,改善下半身肥腫,無間斷燒脂,徹底提升新陳代謝,預防脂肪形成。


"Kilo Off 24天然瘦身丸"含以下各種萃取成份,可加強消脂效果: 

~ 綠茶萃取:全日加速新陳代謝,分解脂肪,預防贅肉囤積

~ 胡椒萃取:將身體消秏倍增,加快溶解深層厚脂

~ 茴香萃取:活化全身機能,保持身體於運動狀態

~ 胡荽萃取:提升身體循環,促進脂肪轉化為能量



使用方法:早 / 午餐前20分鐘服用2粒,晚餐前20分鐘再服用2

我問咗個膠囊嚟試吓咩味,真係好大陣胡椒味!

食完冇特別肚瀉的感覺,跟平常一樣。好多減肥藥,平時食完,只會痾餐死,但呢隻絶對冇!



再外用"Kilo Off 3D收緊塑形啫喱" 150ml / 支
 

來自法國,可殲脂、去水腫及美白,蘊含高濃度咖啡鹼(可擊散及燃燒頑固皮下脂肪,收緊贅肉,迅速達致3D瘦身效果) 、七葉樹精華(可改善淋巴系統及血液循環,排出身體毒素,改善浮腫身形)及多種天然殲脂塑形成份,亦有潤澤肌膚的甘油(可撫平凹凸橙皮脂肪,補充肌膚水份,令肌膚緊緻潤滑), 而美白維他命E(具卓越抗氧化功效,美白全身及面部肌膚,改善黑印及暗啞膚色)等抗氧化成份,更可去除背部暗粒及全身暗啞膚色,幫你展現立體迷人完美身段。



使用方法:吱適量Kilo Off 3D收緊塑形啫喱於掌心,再塗勻您認為要減去肥肉的位置上,按摩至吸收即可!亦可用於胸部上,有提升功效


吱出嚟個味就怪怪地,一d都唔香,但搽勻吸收咗後,就會冇咗浸味,唔駛擔心!初初都有d擔心佢會笠,搽上身覺得有少少笠,但按摩吸收後,就完全有笠的感覺,仲幾爽同個肚腩位置都幾白滑呢!




經過我10多日的努力外用”Kilo Off 3D收緊塑形啫喱加內服”Kilo Off 24天然瘦身丸及沒有肚痾及任何不良的反應下,肚腩仔不知不覺間真係比之前細咗不少呢!兩星期左右,見到呢個成績,算好成功了!

我繼續努力服用Kilo Off 28Turbo殲腩組合先!我要見番我條小蠻腰!講比大家知喇!
比我食得落口的減肥藥,就真係嚴選了,因為我唔係隻隻都放落口度的!

呢隻"Kilo Off 28Turbo殲腩組合"真係想瘦,但又想減肥SOS的懶人孖寶!



想知多d詳情的話,可以去呢個網址度睇吓:http://www.kilooff.hk/