yeeki212 發表於 2013-05-28
用後感

對於有小孩的我,其中最令的擔心的是佢地有任何損傷,而且我個女好白厭,經常跑跑跳跳,成日趺到是意料之內,傷口留下疤痕都是閒事,上次帶佢去Disneyland,去到灰熊山谷,一見到有水玩就好似癲咗一樣,瘋狂地跑, 點知跑跑下趺落塊石頭到,膝頭立即血留如注,嚇死我,不過事後我個女依然照玩當冇事發生,比佢激死!但佢個傷口就留低深深的疤痕了!

咁岩收到倍舒痕去疤凝膠 ,決定比佢試下去疤功效,因為佢係專科醫生推薦使用的,所以好放心比小朋友用,凝膠質地不會黏膩,一搽就好快吸收,好方便!

 

使用前

使用後

(圖片後加)

 

使用了倍舒痕去疤凝膠(Dermatix®Ultra)8星期,看見傷口突出的部份平伏了,而原來傷口的顏色是比正常皮膚紅一些的,用後傷口顏色漸漸回復正常的膚色,所以整個傷口看起來已看不出有深深的疤痕了,只細心看先看到呢,如果再用一段時間,疤痕應該會更加淡化,推薦給所有大人和小朋友用, 手術疤痕一樣可以用呢!