KKATHYYANYAN 發表於 2013-03-05
用後感

多謝LADY QOOZA的試用邀請,今次有機會試用Maybelline New York LASHIONISTA 激長鬈翹美睫液~



螢光粉紅的包裝好吸引呀~


Maybelline New York全新推出的LASHIONISTA 激長鬈翹美睫液,含4mm激長纖維,比一般睫毛液的纖維纖長達2倍,更模仿睫毛鬈曲的彎度,令纖維完美地融合真睫毛,塑造無重感的激長鬈曲效果。多達六個 角度的扭曲三角刷頭設計,能創造出極緻精細的美睫效果,加上24小時持久不脱色配方,令眼妝效果更出色動人。

弧形刷頭不算太大,但相對比例濃密,所以任何縫隙和睫毛根部份都可以照顧到~~


我的睫毛都係比較粗硬同短小~

使用真係好方便,輕輕搽上就可以啦~


使用後~


我只係搽了一層,亦感覺到睫毛濃密了不少,增長度真是不錯的,用後眼睛明顯大了。但對我來說,捲曲度就不太有明顯,或可是我的睫毛比例粗硬吧!在搽的過程亦真十分方便,塗睫毛時亦不會打結,容易處理。

卸妝方面,只需用上溫水敷一陣,就能卸除大部份,到第二次抹時便會完全乾淨了,非常方便。

基本上都可以KEEP到一整天,睫毛都冇乜點甩到,都係一個不錯的產品呢!