KellyLau79 發表於 2011-06-15
產品評分
功效: 抵買度:
用後感

生完BB之後,肥胖就一直困要住我。試過N種減肥方法,瘦係有瘦過,不過無一次長久。之前見Lady Qooza有呢個Silm Partner無饑營養素試飲抽獎,米即管試下抽咯。點知又俾我抽中左,可以免費減肥梗下開心啦!點知約時間拿既時候果個X露X既Sales態度唔係幾好,於是我米激鬼氣話唔要算數咯。本來都唸住算架啦,但過左約兩個禮拜後Lady Qooza既職員打電話黎問試飲情況,甘我就將無拿到既原因話俾佢聽啦。結果Lady Qooza個職員幫我跟進事件,幾日之後X露X果邊就再打黎約我去拿。上去俾人”舞”左一個鐘,終於拿到盒Silm Partner無饑營養素返黎試飲。係度真係衷心多謝Lady Qooza!

「Silm Partner無饑營養素」試飲結果:因為得一盒(10包),所以我選擇每日以一包黎代替一餐。
                                                       1.味道有D似寶礦力,好好飲。而且飲完有飽肚感。而且飲用方便。
                                                       2.飲用2~3日後會發現去水腫功效明顯。
                                                       3.排便順暢。
                                                       4.無發現任何副作用。
                                                       5.係唔飲奶既人士(包括我)係最好既選擇
飲左10日,個人的確Silm左,而且胃口細曬。總括黎講,Silm Partner無饑營養素會好適合水腫性肥胖人士。