chanlc 發表於 2013-02-17
用後感

近年不知不覺間面部皮膚開始多左好多雀斑出現,原因可能係防曬做得唔足夠,以前每日搽一次防曬我以為已經好足夠,直至最近先發現原來係唔夠,但皮膚已經愈來愈多雀斑。雀斑只是皮膚的色素加深,要淡化色斑一定要用美白產品;

 

 

Biotherm全新水瀅光感美白精華

 

蘊含深海能量因子及亮白活性成份,具強效排毒功效,預防膚色變黑及色斑形成;向日葵籽萃取物則有助擊退枯黃膚色,配合可鎮靜泛紅膚色的溫泉有機活性因子,以及即時高度反射光線的環迴光芒水晶份子,擁有潤澤透亮肌膚!

 

 

分:三效亮白複合因子

 

  1. 抗黑:深海超淨化酵素+維他命C衍生物
  2. 抗黃:法國太陽花子萃取
  3. 退紅 :PTP礦泉舒活因子

 

只要一滴,即可給予肌膚「一抵多」的全方位色澤修正效果,不只淡化黑斑,更能去黃及泛紅不均膚色三大障礙。

 

 

 

 

 

 

 

 

使用方法︰按1-2泵,每天潔淨爽膚後,早上及晚上使用一次,塗抹於面部及頸部

 

加入創新研發「水晶光打亮科技」將天然乳化劑結合珍珠母,使肌膚瞬間呈現粉玫瑰色光澤,肌膚表面立即變得平

 

滑,更加白皙透亮。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

有雀斑地方我會多塗一層,比較多係鼻頭,眼下及面頰兩邊位置會搽多少少,雖然份量用多左,但美白精華質地清爽而且吸收得快,所以唔怕笠痴痴。

 

 

 

 

 

 

只係使用左短短幾日雀斑已有明顯淡左,以前用過Biotherm全能光感美白精華已經覺得好好用,估唔到今次全新水瀅光感美白精華去斑效果咁WORK!如果能持續使用,我相信雀斑一定能夠減少。

 

 

 

 

 

 

美白同防曬一年365日都唔可以鬆懈,只係不停搽美白精華但唔做好防曬都係等於徒勞無功,每日都一定要搽多幾次防,如果化妝既姊妹們記得中午再補防曬粉餅,唔係肌膚好易老化同有雀斑出現∼