barbie128 發表於 2013-01-03
用後感

剛過了一個戀搞關係充滿歡笑聲的聖誕節 ,詹Sir話一日未死一日都要戀愛 ,無論如何一日未末日 ,一日都要戀愛。潮男索女自認戀愛達人 ,以為自己在感情投資上眼光獨到 ,找到升值快回報高的靚盤 ,誰料臨門一腳慘遭撻訂 ,經歷人人也不能錯過的失戀大末日。與其沉迷失戀 ,不如找個吉日搜捕筍盤!每個人都Hold住一個『失戀單位』續租、搬走、換樓、賣掉、任君選擇......
「失戀單位」佈景簡約、變化多 ,善用場地的限制 ,燈光配合十分出色
 

詹Sir話筍盤是Future Perfect Tense
隨便睇隨便揀 ,既然幸福摩天輪已失靈 ,又何必再明知故犯等了又等?倒不如春天分手秋天會習慣 ,作個分手快樂的決定 ,當明白愛很簡單 , A Perfect Future筍盤已經等緊大家 ,這部喜劇好多爆笑位架 !bie bie 印象較深刻有...
~ 「公主話好難聽」
~「女仔遲到天經地義」
~ 大唱經典情歌「相逢何必曾相識」
 

吳方祥 JerJer ~28歲長跑教練 ,居然結婚當日同個ex私奔 Wow !
蘇永基 Gayer ~35歲形象設計師 ,單身唔吼 ,專撬人地男朋友 ,瘟男Style !
戴安芬 Barbara ~29歲內衣褲售貨員 ,夜夜蒲老蘭 ,換男友如換Bra ,Work hard Flirt hard !
游菲菲 Debby ~25歲空姐 ,集郵專家 ,世界各地都有她的「住家」Bravo !

演員:翟凱泰 ,楊詩敏 ,梁浩邦 ,藍真珍