choichloe 發表於 2012-12-30
用後感

 大家喜歡看舞台劇嗎?

我就幾鍾意睇喇~~~

因為我覺得舞台劇夠真實有時又會加插互動環節~~

最重要係睇完或睇緊舞台劇時往往會令你聯想起身邊好多人和事有些甚至乎會令你作出一d反思。

 

而呢個聖誕節我就去左香港演藝學院睇左一個劇~!

 

就係……失戀單位

 

仲見到有得賣潮性辦公室隻碟添其實我都幾鍾意睇鄧志堅不過佢而家唔見左唔知佢去左邊呢?

 


講番套劇先~~~


劇中有幾個小愛情故事道出唔同種類嘅戀愛、唔同嘅愛情觀呢個劇由泰臣、蝦頭、藍真珍 梁浩邦主演個劇最正就係……就算你睇完冇共鳴、冇回嚮都唔緊要因為你會……笑足全場~!!!

 

我最鍾意就係泰臣扮鍾醫師 (中醫師果個故事泰臣扮老人家真係好似, d 語氣同埋d動作好攪笑睇睇下覺得其實佢扮嘅老人家d神態好似「麥加」。


同埋做舞台劇忍笑功力真係要好深厚冇得NG, 佢地個個演員都真係全程投入冇人忍唔到笑喎~! ~!!!

 

仲有呢個劇帶左一首好好聽嘅歌比我就係曲婉婷 Drenched, 平日都冇留意大家一定一定一定要花少少時間 click 入去聽一下~! 就係因為呢首歌我呢幾日不停聽曲婉婷嘅歌佢唱歌真係好正 ^ ^

 

最最後, 4位主角可以同大家影相勁多人我就冇排隊影喇擠擁中影左張太擠擁喇所以相片質素爭D :P