little__pichu 發表於 2012-12-16
用後感

 平時係秋冬天氣, 氣溫同環境既改善都會令我既皮膚變得又紅又痕又痛, 有時更嚴重時就會甩皮添, 一到呢D季節, 我就會改用特別抗敏感既SKINCARE, 為皮膚做好防護.

 

La Roche-PosayTOLERIANE抗敏舒緩系列是遵行無添加簡約成份宗旨, 降低引致過敏可能, 為極敏感或過敏性肌膚即時舒緩肌膚, 持久舒適, 而且不含香料、防腐劑及酒精, 舒緩滋養受損或刺激皮膚.

成份仲好安全, 包括有:

活性成份:活性聚合胜肽抗發炎作用,有效舒緩改善皮膚敏感症狀

滋潤、柔滑皮膚同時修復皮膚自然屏障功能,防止敏感惡化

LA ROCHE-POSAY溫泉水,具舒緩及抗自由基功效

無添加簡約配方,排除所有潛在的刺激或導致過敏的物質:不含防腐劑/Paraben/香料/酒精/色素/羊毛脂

 

而且在包裝上也用過心思, 便用真空密封泵裝, 以免污染. 透明的膠瓶可以見到入面仲有個膠袋, CREAM裝好.

 

抗敏全效修護面霜每日早晚使用, 塗於面部及頸部, 眼部都可以使用!

 

 

 

我既2邊一面皮膚較薄, 好易就泛紅, 係用La Roche-Posay TOLERIANE Ultra 抗敏全效修護面霜之前一直都係紅紅地的, 有時頭髮的磨擦會更紅, 按摩後仲紅得緊要.

 

 

 

La Roche-Posay TOLERIANE Ultra 抗敏全效修護面霜PUMP裝的, 大約PUMP3下就可以足夠全面及頸部使用, 白色的CREAM無香味的. CREAM的質地順滑, 好易推開, 吸收都幾快, 唔係好黏笠, 感覺幾舒服.

 

 

 

我鍾意用於早上, 因為都幾薄身, 上妝後唔會有負擔, 做日霜的保濕度足夠.

 

 

 

但晚間我覺得保濕度就不足, 我覺得要先用保濕精華打底.

 

 

 

使用了個多星期, 左右2邊面泛紅一撻撻的地方已見好轉了!!!

 

 

 

試用中還送了TOLERIANE抗敏舒緩潔面孔 50ml 溫泉舒緩噴霧 50ml, 整個系列一齊用效果應該更好~