CherryPolaw 發表於 2012-11-20
用後感

 

我諗髮泥呢樣嘢,好多香港人每天都用,但要揾一隻好的髮泥,又唔係易事,應該有好多人都試過, 尤其係女士,買完返去,分分鐘做唔出您想要的效果,但我前排就有機會試吓LUCIDO-L新登場的輕盈髮蠟系列:彈性束感髮蠟及豐盈空氣感髮蠟,就等我為大家介紹吓喇!

產品簡介:
呢個系列的髮蠟絶對適用於任何髮型,除了有LUCIDO-L髮蠟一般的成份外,更加入加全新的輕盈塑髮粉末,停留於頭髮表面秀髮觸感清爽柔滑,沒有黏膩感,使用時更舒適!更能強效造型!還加入分子量只有1/100的浸透型”透明質酸”補濕配方,將水份帶到髮絲內部並緊緊鎖住,防止水份流失,秀髮保持水潤柔滑。
 


首先試吓"LUCIDO-L彈性束感髮蠟"



cream狀吓,仲有陣陣清香花香味,捽兩吓就可以用,絶對唔會有太勁漿手感覺


使用方法:每次取少量髮蠟,塗勻於指尖,然後塗於需要造型的頭髮上,最後加以整理線條,直至滿意造型效果。

塑造彈性髮束感的小貼士:把頭髮分成一束束,慢慢逐一扭捏;或以五指抓梳,營造跳躍動感。




 

未用前,雖然零亂,但沒有層次感




 
我用咗"LUCIDO-L彈性束感髮蠟"後,好明顯d頭髮真係比未用前彈起咗,好容易handle不同造型,如果用於曲的頭髮,應該效果會更加出。



第二天試埋"LUCIDO-L豐盈空氣感髮蠟"



都係cream狀的,仲有陣陣清香花香味,捽兩吓就可以用,都係唔會有太勁漿手感覺

使用方法:每次取少量髮蠟,塗勻於指尖,然後塗於需要造型的頭髮上。最後加以整理線條,直至滿意造型效果。

 
塑造豐盈空氣感的方法以指尖抓鬆及提拉髮根,塑造豐厚感,由下向上抓握,均勻塗上髮蠟,加強豐盈效果。



未用前,個頭雖然零亂,但就冇咩層次感

 


我用咗"LUCIDO-L豐盈空氣感髮蠟"後,好明顯d頭髮真係比未用豐盈了,好似"鞏"起咗咁,其實真係好容易整出不同豐盈造型,如果用零亂或曲髮上,效果會更加好呢!