GieWong 發表於 2012-11-20
用後感

說真的,Lucido-L系列的產品出了好一陣子,也是中學時期最愛用既髮蠟。因為感覺冇其他牌子咁強烈,好岩女仔用~今次推出既進化版—輕盈髮蠟系列,分別有粉紅色的豐盈空氣感髮蠟及黃色的彈性束感髮蠟,可以做出幾個簡單既造型。

進化版既輕盈髮蠟,保留左以往既說明書黏紙,可以比沒有咩idea既絲打參考。髮蠟依舊保持膠質既容器包裝,略帶微香,質感不黏不膩,只要輕輕放上手,就可推開。同埋髮蠟加入輕盈造型粉末及透明質酸,可以不黏不膩,提升水潤質感,沒有令人討厭既理由。

 

每早起床,最煩惱的事莫過於頭髮。尤其是要清潔面部既時候,頭髮一整完就凌亂不堪。要趕得及出門口,又要ok既髮型,用d髮蠟就ok

 

Lucido-L粉紅色的豐盈空氣感髮蠟

 

一整完既頭髮,上扁下逢鬆,要整反好既話1步係用手指沾上髮蠟,均勻推開髮蠟於手指上,提拉頭頂,令上下平衡反。第2略為捲動1小束頭髮,繼續沾上及塗上髮蠟,僅記尾部要外捲。最後,頭髮頂部同底部維持反平衡。

 

若需要弄馬尾的絲打,可多捲動1小束頭髮,感覺會更好。要注意的是加強頂部的鬆厚立體,要用手指多加拉提。

 

Lucido-L黃色的彈性束感髮蠟

 

要告別盤得過於死板的髮髻,一定要用彈性束感髮蠟。第1步係要小束的用指逆向梳,令頭髮變得豐盈。第2步軾輕加入髮蠟,既固定頭髮,亦可令髮髻具彈性及層次。即使是走動既時候,也不會不動過於死板~最後用上1小髮夾夾上便完成。