KastaChau 發表於 2012-10-22
用後感

LC lovecosmetic 為日本有名的女性用品專賣店,推崇「Love Health Care」的理念。
品牌創辦人Mr. Tetsuo Hanakata理解女性身體的特別需要,
致力為香港女士們帶來多種天然少女用品,務求可有助解決胸部的大小、身體毛髮、
腋下和私處分泌物的異味、月事、體型等問題∼讓女士散發出迷人自信美!


JAMU 天然去屑露
(HKD $210 / 200ml, HKD $500 / 補充裝600mL)
尤其適合有頭屑和頭皮痕癢問題的人士使用。

不含矽,使用後頭皮感覺舒適清爽,清新的感覺令人一試難忘。
使用過一次之後,您可能會發現一般的洗髮水和護髮素已不能再滿足您。
產品中加入了無患子提取物、菴摩勒果實精華、尤加利提取物及迷迭香提取物等物質,
有效洗去頭皮的異味,助您的頭皮和頭髮回復健康。
加入了蘆薈提取物,具有保濕效果,對頭皮溫和,
每天在洗髮前使用,可以令頭髮更有彈性。

KASTA很喜歡它簡約的瓶身設計...
200mL可以使用約一個半月至兩個月...視乎使用的面積
質地冇平時用開果d杰身, 但超易起泡!!!

真係純天然成份, 無香料, 所以不香的, 但有種非常獨特的味道!!!
有橄欖味...有少少冰涼感覺...令人感到很舒服的喇...
用左佢即使出左成日街, 出左好多頭油, 身邊d人都不會嗅到有異味, 很不錯!!!


 

Pueraria 葛根緊膚啫喱
(HKD $380 / 250g,  HKD $988 / 補充裝1000mL)
無香料,無色素,不使用笨甲酸酯類,是自然一派的護膚產品;
亦是LC 原創的美體護膚產品。

含葛根提取物,可保持肌膚彈性,適合在沐浴後或用剃刀處理身體毛髮後,
在胳膊、腋窩、腳、臉、後背、比基尼線、手、胸部等全身各個部位使用。
有效去除身體上多餘的毛髮,並同時可以對胸部進行護理的最佳選擇。
用後也不必再進行任何處理,可以直接就寢,舒適地進入夢鄉。

早晚使用,效果將會更佳。
沐浴後皮膚毛孔會充分打開,那時使用本產品效果會更好。
!!!!!孕婦及哺乳中的女性不可使用本產品!!!!!

GEL狀~因為佢都有保濕, 所以唔會好難推開...而且好清爽!!!
又易被吸收!!! 唔掛得知佢話用完就可以睡覺都ok啦!!! 正!!!
用後皮膚緊緻嫩滑!!!~ 用黎按摩全身都非常適合呢......
KASTA將個massage gel主要用係腿部, so far用左大約一星期...
明顯覺得滑左些, and firm左少少...還期待睇下係唔係真係毛毛都會生得慢d先~


唔睇本介紹書仔, 都唔知LC既服務係咁全面...
除了照顧女士們肌膚上既問題, 佢地連for女性既情趣用品都一應俱全呢!!!
真的大開眼界!!! 令我很配服她們的體貼概念&細心~真的照顧周到呢!!!

LC lovecosmetic 專賣店地址:

香港銅鑼灣恩平道19 號3 樓全層 2892 1418

網址: http://www.lovecosmetic.asia/


KASTA*

http://weibo.com/kaxyz
http://kaxyz.theztyle.com
http://blog.yahoo.com/kaxyz
http://blog.she.com/kaxyz
http://blogazine.beautyexchange.com.hk/?130718