gingerszeto 發表於 2012-10-17
用後感
女性注重外在美既原因, 除了可增加自信及令自己開心外, 係某程度上都係為了吸引異性既注意!
除左注意面部肌膚外, 頭髮及身體既護理都唔可以疏忽, 唔係就前功盡棄啦~~

今次試用既品牌, 係我首次認識及接觸 - LC lovecosmetic

品牌理念 :

女性的身體十分纖細而且敏感,需要特別小心的呵護。而每位女性對自己的身體都總會有些難以啟齒的煩惱。
能夠在家中使用天然派的化妝品,輕鬆、愉快地解決的話,不但可以提升自己的自信心,對戀愛也會變得更積極。
為滿足女性的需求,解決女性的煩惱,從而誕生的「私愛健康護理」品牌 ─ LC lovecosmetic。

而今次試用既產品分別有2款 :

1)  Pueraria 葛根緊膚啫喱
($380/250g)

呢支容量 : 70g

 


 

 

在日本開發的『Pueraria 葛根緊膚啫喱』。這是一種身體護膚啫喱,含有葛根成分。這種葛根是豆科葛屬植物,生長於泰國北部的落葉樹林。
以高濃度提取葛根成分,成功製成了天然提取物,並且適合用來製作化妝品。

這種產品觸感光滑,能像絲絹般對肌膚溫和。它可以同時改善粗糙的肌膚,豐胸及保濕效果
除葛根外,它也含有黃芩提取物和檜扇提取物,可以令肌膚增加光澤、變得更光滑。


呢支70g容量既緊膚啫喱, 易於帶出街使用(若有需要)

 

 
啫喱質地, 帶有少許"特別"香味, 唔係好識形容, 但對於我黎講係可以接受!!



 

啫喱性質容易推開, 輕輕作按摩動作亦頗快被皮膚所吸收

吸收過後, 皮膚摸落有柔滑感覺, 乾紋亦消失, 令皮膚變得有光澤^^



第二樣試既產品係........

『LC JAMU 天然去屑露』

$210/200ml


LC的JAMU是採用印度尼西亞的草本植物、並按照日本的高質量標準提煉而成的。其用草本植物等自然原料製成的技術,一直詳細傳承至今。

賣點 : 可以徹底清洗髮根, 清除頭皮的異味 。

使用了在美容界受注目的14種植物成分



揭蓋式設計, 簡單方便, 單手亦可搞掂^^

透明液體配方, 亦都帶有獨特氣味, 呢種氣味我都可接受



加水搓揉後, 容易起泡 (個人對於洗髮露有相當泡沬既會加分....hee..hee)

洗頭過程中感到薄荷既感覺, 精神為之一振^^
 



用前 : 髮絲比較粗硬, 欠缺光澤, 中午時分亦開始出現頭油, 有少許頭油味


 

用後頭髮變得有返光澤及清爽, 易於梳理, 最緊要係改善頭皮有異味情況發生, 減低尷尬場面

想進一步了解LC lovecosmetic?! 歡迎瀏覽以下網址:

 http://www.lclovecosmetic.com/zt/about/index.html




contact me : [email protected]