MscarWong 發表於 2012-07-27
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

全城美白效應,上至面部腋下,下至腿部腳板底,做女仔真係好忙,全身每一分一吋都要打理得好好,還幸市面上有形形式式的產品可以幫下手。

LACTACYD 專為女性而設的產品

http://www.products.sanofi-aventis.hk/lactacyd/tc/home/index.html

 

相信有留意或關心自己身體既女性都會認識佢,由最初既女性衛生潔膚液,到現在一系列既日常護理、加陪護理及隨身護理產品,真係附合各方面的需要,女生們再冇藉口忽視自己身體的重要部位啦。

 

今次試既係日常配方-美白柔滑,同一般沐浴露既分別再於,其成份能保護女性特別部位,而且Algowhite Actipone-B經科學證明可於四星期內令特別部位的肌膚回復美白。

包裝有詳細介紹及用法說明,我自己就早晚都會沖涼,所以每日都會用兩次,而且我放左入浴室,一定唔會唔記得拎入去用,佢有少少香味,用後好清爽,由於只係用左一星期多d,所以美白方面未有明顯對比,不過我會keep住用,因為特別部位始終需要小心保護,適逢月事更要保持清潔乾爽,如果唔係好易有細菌,令皮膚痕癢及紅腫。

依家去LACTACYD網站登記成為會員,仲有換領劵送,可以換取40ml試用裝一支,有興趣的女生們可以拎左試用裝試左先,岩用先至入貨囉。