Coco_Sweet10 發表於 2012-07-25
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感
夏日,好多時我哋只顧睇到嘅地方要做美白、防曬,往往忽略咗 "不見天日" 嘅地方。
 
但係一要呢d地方曝光時,佢哋嘅醜樣真係無所遁形,想避都避唔到,就好似女性私處就係其中一個例子。
 
好多時著緊身(內)褲時,私處被磨擦得多,又或者流汗 、受荷爾蒙影響,私處都會變得暗啞。瘀瘀黑黑,真係唔想望佢。
 
今次,我體驗 Lactacyd White Intimate 美白柔滑女性潔膚液,估唔到每日用佢,就可以令我私處清潔乾淨外,仲令到比堅尼位同我面部、身體肌膚一樣白滑。

 
 
以前,我覺得女性潔膚液只要清潔到女性私處就得。無諗佢可以為私處扮靚。
 
自從每次沖涼時,用埋只係拇指大小般 Lactacyd White Intimate 美白柔滑女性潔膚液,除咗潔淨我私處,唔會感染病菌外,仲變得柔滑。

 
 
Lactacyd White Intimate 美白柔滑女性潔膚液好少皂性,起好少泡沫,容易清洗,唔怕會留下任何潔膚液。

 
 
Lactacyd White Intimate 美白柔滑女性潔膚液性質溫和,pH 值同私處相近,更含有保護成份 Lactic Acid。
 
 
另外,今次加入含由海洋及植物提煉而成嘅天然美白精華 ~ Algowhite 及 Actipone-B。經過皮膚測試,唔止可達到美白肌膚效果,仲令肌膚柔軟,適合敏感肌膚使用,日日使用亦無問題。

 

 

用咗一星期後,比堅尼位嘅 tone 唔同咗,顏色比以前淡咗,開始同大腿位置嘅肌膚貼近。不過,都要繼續努力,咁先可以喺著泳衣/短褲時,唔會影響外表,俾人烏卒卒嘅感覺。

 
 
平時,我都唔多理會自己私處。不過,體驗咗 Lactacyd White Intimate 美白柔滑女性潔膚液後,我發現我平時唔搽防曬嘅地方,原來係可以美白到,令到呢d地方可以同其他外露嘅身體顏色一致。
 
 
我以後著泳衣 時,除咗可以表現 "S" 型身材外,仲可以俾人睇到全身白滑、膚色一致嘅肌膚。
 

 

Contact: [email protected]

LINK: http://www.theztyle.com/home.php?mod=space&uid=10578&do=blog&quickforward=1&id=158712