ar_ching05 發表於 2012-07-24
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

今次參加左Lady Qooza「率先體驗Lactacyd White Intimate帶給你的美白柔滑」試用活動,THX Lady Qooza!

今次既試用佢送左兩支,一支係150ML,一支係250ML,我諗都有排用呀!


先介紹下Lactacyd的產品有咩咁特別,佢含有Lactic acid。

源自大自然的
Lactic acid由酸奶提鍊而成,亦是保護皮膚的主要成份之一。早於數千年前,埃及皇后Cleopatra便愛以酸奶浸浴,可見女性使用Lactic acid來護膚的歷史源遠流長。至1881年,法國科學家發明以發酵方式提鍊Lactic acid,從此被廣泛應用於各式護膚品上。

著名化妝師Annie G.表示,Lactic acid常見於多種護膚品如潤膚露、潔膚液、眼霜及精華素等,除適合呵護身體及面部每吋肌膚外,更重要是可以增加肌膚的自強及更生作用,提升原有抵抗力,有助防止外來刺激及預防細菌感染。「現在護膚品傾向選用有機或成份天然的材料,因此Lactic acid 最適合女性皮膚使用。」

其實女性特別部位亦是靠着原有保護成份 – Lactic acid,維持天然酸性保護,抵禦外來刺激及感染。

女性特別部位有一層天然酸性保護,防止外來刺激及感染。而
Lactic acid是這天然保護的原有保護成份

陰道原有酸性保護膜循環圖
相片
相片

從以上資料可以知道Lactacyd既產品,
1. 有別於一般沐浴露,Lactacyd® 女性衛生潔膚系列之pH值與女性特別部位更相近,專為女性特別部位而設。
2. 除了pH相近外,原來女性特別部位是靠原有保護成分
Lactic acid,提供天然酸性保護,預防感染。
3. 而一般女性衛生潔膚液未必含Lactic acid,選擇女性衛生潔膚液時,應選含原有保護成份Lactic acid的Lactacyd®,才能為妳提供女性最佳的原有保護,
4. 保護做好了,就連一些習以為常的不舒服,例如痕癢,氣味,黐立立或不正常分泌等,都沒有了,給妳一整天的潔淨、清爽。
5. 非藥性、經皮膚測試、性質温和,適合女性特別部位敏感肌膚每天使用


 

Lactacyd White Intimate簡介︰






佢係珍珠白色的液體,帶有微微花香,每次唔駛用好多,加少少水就起到泡。

用後感︰
其實之前我都有用過,用完真係覺得清爽啲,特別係黎m果幾日感覺會舒服好多!
而且佢可以預防細菌,用落安心好多,不過只係用左幾日,所以美白效果唔係太明顯,希望用哂呢400ML可以見到比堅尼位都有白又滑啦!