beauty12345 發表於 2012-07-23
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

我一向都有用過Lactacyd 女性潔膚液,就算去旅行,我都會帶埋去,令女性部位KEEP住衛生!
近排Lactacy推出左新的女性潔膚液,就是Lactacyd White Intimate 美白柔滑女性潔膚液!


這排廣告都有在賣呢!
一開始看廣告時都覺得好特別!女性部位都需要美白?!?
加上,我每次洗澡都要用上它,多一美白功能都無壞啦~反正女人點都想自己任何一處都是更PERFECT!哈哈~


除含有身體原有保護成份Lactic Acid,能為特別部位帶來原有保護外,更是全港首創美白女性潔膚液,含有海洋(Algowhite)、植物(Actipone-B)精華。


質地各方面都跟Lactacyd 其他的女性潔膚,亦一樣能搓出泡泡,

 


但香味很清香!VERY LIKE!

不喜歡的是設計開口用蓋子,因為用耐左,很易折斷啊! 建議用泵的設計更為方便!


用了Lactacyd White Intimate個星期多,我暫時未看到有美白的成效,或者白左都唔知...(哈,因好少留意)
不過我都會回購這支Lactacyd女性潔膚液,因為我很愛這清爽味道!
加上,佢有基本保護女性部位功效,就係預防痕癢、可對付氣味等,
最緊要係用慣左,唔用唔慣呢!