SusannaYiu 發表於 2012-07-23
產品評分
外觀: 功效: 舒適度:
持久度: 抵買度:
用後感

  我係一個不折不扣既肥妹仔!

唔知各肥妹仔有冇一個困擾?
就係大脾內則成日因磨擦,同埋底底太緊而令到大脾內則同比堅尼位變黑,甚至有時會整損左?
但係今次試用【Lactacyd White Intimate】!
我可以大聲講!【Lactacyd White Intimate真係堅堅堅work
而且我只係用左10日

 

【Lactacyd White Intimate】聲稱只要每天用Lactacyd White Intimate,

只要4個星期就會變白 (但係我用左10日就有效果lu)~~~wokakakakak

之前用開5.5果隻女性沖涼液,佢會有陣怪味(雖然沖完會冇左果陣味)

但係呢隻個香味好好,而且好自然啊!

 

我地呢d肥妹,大部分都係因為大脾太肥d肉成日磨擦,

令到內則既色素問題好深 (由其每次著短褲,我男朋友真係會笑我內則個位咁鬼黑,有時真係好尷尬架)

 

呢個係用之前既相黎,姐係 10日前 (14 JUL 2012) (影呢兩張相既時候,我既動作既辛苦又核突~~~HAHA)

 

呢兩張我係今日 (23 JUL 2012一早)影架!!!!睇得出個色真係差好多架~~~~~

 

 

 

再比張BEFORE & AFTER 既相大家睇睇

 

(上圖) : 係用前 -- 好明顯見到我整損左而且好嚴重色素問題,長年既磨擦令到內則啡啡黑黑咁既色!! 
           (我申報我絕對冇整"魚"自己,冇執過色既色!絕對係100%皮膚當時有問題既色)

(下圖) : 係用後 -- 好明顯睇到紅色既疤痕淡左勁多 (留意 : 我暫時只係用左10日就有呢個效果) 
           而且內則啡啡黑黑既地方,都慢慢開始變白!




 

用【Lactacyd White Intimate】真係令我好鼓舞~何解?
因為男朋友既恥笑,令我成日都搵方法去美白我既大脾內則!
其實唔單男朋友見到會覺得核突,有時自己見到都好核突!好似一舊老泥跟住自己咁
但係我試過好多方法去將佢美白,但係都唔WORK
EG : 隔日就用磨沙磨下佢,用一D 美白既CREAM!
但係都唔WORK呀!但係我估唔到居然用【Lactacyd White Intimate】10日就有咁既效果!
我諗我一定會KEEP住用!!!!!
我相信呢個係好多肥妹仔既欣物~~WOHOHOHHO