chanlc 發表於 2012-07-15
產品評分
外觀: 功效: 持久度:
抵買度:
用後感

成日聽到最健康飲食應該係早餐要食皇帝餐,午餐要食平民餐,而晚餐要食乞丐餐,但我地往往都係數調轉次序,我知好多人早餐都唔食,而晚餐就都大魚大肉,咁樣不但影響健康,而且仲會越來越肥∼

我自己都試過節食減肥,就係晚餐唔食野,因為可能太餓,我個腦會不斷浮現好多野食,試左三日已經頂唔順,減肥好睇忍耐力,自問自己無呢種能力。最近試左代餐覺得幾好,日本好hit健康瘦身食品Dr. Ci:Labo美禪食,以30種以上穀物、雜糧、蔬菜、水果等食材的乾燥粉末,精心調配出美味口感,不僅讓人輕鬆瘦身,還能調整體質、幫助排便,達到顯著的美肌瘦身功效,低卡路里又飽肚,啱曬我呢D想減肥又忍唔到肚餓既人!

Dr.Ci:Labo美禪食健康 $290/30包

以我身高加年齡每日所需要1600卡路里,而代餐原理係代替一餐從而減少每日總卡路里吸收,因為每包Dr.Ci:Labo美禪食只有54.8千卡。

使用方法:每日一包代替一餐,加入200ML水或者牛奶,豆漿或者湯,充份攪均後即可飲用

第一次我想試下原味,所以只加清水食用,我原本以為代餐唔會好食得去邊,原來美禪食比我想像好味好多,因為裡面有黑糖成份!食完要再飲多一杯水,増加飽肚感!因為我做晚餐,之後我係夜晚8-9點再食少少生果,之後成晚完全唔覺得肚餓!

第二次我鮮奶(大約200ml) 加美禪食攪拌食,味道比加清水更加好味,今次因為夜晚約左人食晚飯,所以美禪食放係lunch食,用鮮奶更加有飽肚感覺! 

第三晚我用試用豬骨湯加美禪食食用,味道比較一般,可能豬骨湯本身有少少鹽加埋美禪食又甜又咸怪怪地。

唔知大家有無同我試過同一情況,有時放工餐去做FACIAL或者BODY MASSAGE,做之前又唔想食野,做完一兩個鐘之後都八九點怕肥更加唔想食,美禪食完全幫到我!而且依家通脹樣樣都貴,大家出去食餐lunch或者dinner都唔平,而美禪食只係HKD9.67可以幫我解決到一餐,所以我幾時都話減肥可以慳錢!食左7日已經減左2磅。

總括:配鮮奶,豆漿最好味,將美禪食放係晚餐更可以加快修身果,如果放係lunch食,夜晚出去食會好有罪惡感,會食返多d野!

P.S 如果你想極速減肥,每日最多不能超過兩餐(放係午餐同晚餐)